90 výsledkov

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

Ako fungujú O2 Odpovede

Otázky a odpovede týkajúce sa sveta o2
Nájdeš tu najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa sveta O2
Ak nenájdeš odpoveď, môžeš pridať novú otázku
Ak nenájdeš odpoveď, môžeš pridať novú otázku
Otázky radi zodpovedajú naši O2 Guru alebo iní uživatelia
Otázky radi zodpovedajú naši O2 Guru alebo iní uživatelia
Eva Dobríková, O2 Guru
Overená odpoveď
Eva Dobríková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. O2 Internet na doma je pevný a nie prenosný internet. Služba funguje na frekvencií LTE 3500 MHz, čo je iná frekvencia ako pri používaní mobilného internetu v 4G, 3G alebo 2G sieti. Aj z toho dôvodu je inštalácia na konkrétnej... Čítaj viac
Ahoj. O2 Internet na doma je pevný a nie prenosný internet. Služba funguje na frekvencií LTE 3500 MHz, čo je iná frekvencia ako pri používaní mobilného internetu v 4G, 3G alebo 2G sieti. Aj z toho dôvodu je inštalácia na konkrétnej adrese, kde máme toto pokrytie dostupné. Ak máš záujem o prenosný internet, môžeš si vybrať mobilný z našej ponuky: https://www.o2.sk/internet.

410 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 28. decembra 2017 o 6:03

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Inštaláciu zabezpečujú len naši certifikovaní partneri, ktorí zariadenie v rozsahu bežnej montáže bezplatne nainštalujú a zároveň potvrdia finálnu dostupnosť služby (sila signálu, výkon, stabilita) formou Servisného listu. Práve... Čítaj viac
Ahoj. Inštaláciu zabezpečujú len naši certifikovaní partneri, ktorí zariadenie v rozsahu bežnej montáže bezplatne nainštalujú a zároveň potvrdia finálnu dostupnosť služby (sila signálu, výkon, stabilita) formou Servisného listu. Práve Servisný list je pre nás potvrdením o tom, že služba dosahuje dostatočnú úroveň kvality.

Technik ťa preto bude kontaktovať, aby ste si termín inštalácie mohli dohodnúť. Okrem inštalácie a aktivácie zariadení ti tiež vysvetlí ako O2 Internet na doma využívať naplno.​
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno. O2 TV a O2 TV v mobile si môžeš aktivovať a deaktivovať v ktorejkoľvek predajni O2. Obe služby ti môžeme deaktivovať aj na Zákazníckej linke 0949 949 949 alebo prostredníctvom online chatu.
Áno. O2 TV a O2 TV v mobile si môžeš aktivovať a deaktivovať v ktorejkoľvek predajni O2. Obe služby ti môžeme deaktivovať aj na Zákazníckej linke 0949 949 949 alebo prostredníctvom online chatu.

541 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 8. marca 2017 o 10:27

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Už sme O2 TV spustili. Viac nájdeš tu.
Už sme O2 TV spustili. Viac nájdeš tu.
Veronika Stupková, O2 Guru
Overená odpoveď
Veronika Stupková, O2 Guru odpovedal
Ak používaš O2 TV so Settop boxom a nezobrazuje sa ti nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urob reboot Settop boxu. Postup je nasledujúci: Stlač Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdi do časti Nastavenia, vyberte... Čítaj viac
Ak používaš O2 TV so Settop boxom a nezobrazuje sa ti nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urob reboot Settop boxu. Postup je nasledujúci: Stlač Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdi do časti Nastavenia, vyberte položku Settop box a stlač OK. Prejdi na položku Systémová nastavenia, stlač OK. Vyber položku Reboot, stlač OK. Potvrď ešte raz OK. Settop box sa vypne, aktualizuje sa prehľad programov a opäť sa zapne.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Na sledovanie O2 TV potrebuješ televízor so SCART alebo HDMI výstupom.
Na sledovanie O2 TV potrebuješ televízor so SCART alebo HDMI výstupom.

201 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 10. augusta 2018 o 11:55

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Nastavenia nielen pre email môžeš nájsť na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu.
Nastavenia nielen pre email môžeš nájsť na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu.
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Anténu k službe dodávame len vtedy, ak si to lokalita pripojenia vyžaduje.
Anténu k službe dodávame len vtedy, ak si to lokalita pripojenia vyžaduje.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?