393 výsledkov v kategórii O2 Paušál

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

Ako fungujú O2 Odpovede

Otázky a odpovede týkajúce sa sveta o2
Nájdeš tu najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa sveta O2
Ak nenájdeš odpoveď, môžeš pridať novú otázku
Ak nenájdeš odpoveď, môžeš pridať novú otázku
Otázky radi zodpovedajú naši O2 Guru alebo iní uživatelia
Otázky radi zodpovedajú naši O2 Guru alebo iní uživatelia
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno, odoslanie SMS nového zákazníka musí prebehnúť v rámci 15 dní od aktivácie SIM nového zákazníka. Okrem toho, ak sI nový zákazník s programom s dobíjaním kreditu, dobi si kredit minimálne za 6 €, ak sIuž náš zákazník a využívaš... Čítaj viac
Áno, odoslanie SMS nového zákazníka musí prebehnúť v rámci 15 dní od aktivácie SIM nového zákazníka. Okrem toho, ak sI nový zákazník s programom s dobíjaním kreditu, dobi si kredit minimálne za 6 €, ak sIuž náš zákazník a využívaš program s dobíjaním kreditu, tak maj dobitý kredit minimálne vo výške 6 €. Ak využívaš program s platbou na faktúru, nemusíš pĺňať žiadne dodatočné podmienky.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Hovory v rámci Mojim trom a v rámci Odporučte a získajte sa nevylučujú a sú účtované podľa platných podmienok. Čiže v rámci Mojim trom za 6 € voláš na tri vybrané čísla v sieti O2 Slovensko zadarmo a v rámci Odporučte a získajte voláš... Čítaj viac
Hovory v rámci Mojim trom a v rámci Odporučte a získajte sa nevylučujú a sú účtované podľa platných podmienok. Čiže v rámci Mojim trom za 6 € voláš na tri vybrané čísla v sieti O2 Slovensko zadarmo a v rámci Odporučte a získajte voláš na dané číslo v sieti O2 Slovensko zadarmo.

1544 videní

O2 PaušálTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 29. júna 2015 o 16:40

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Petra Piljarová, O2 Guru
Overená odpoveď
Petra Piljarová, O2 Guru odpovedal
Ak sa pripájaš s mobilným zariadením cez O2 internet, do zákazníckej zóny sa prihlásiš automaticky. V inom prípade máš 2 ďalšie možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné:
• Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v... Čítaj viac
Ak sa pripájaš s mobilným zariadením cez O2 internet, do zákazníckej zóny sa prihlásiš automaticky. V inom prípade máš 2 ďalšie možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné:
• Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v SMS. Zadaj svoje O2 telefónne číslo, na ktoré ti pošleme formou SMS overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky prihlásiš (overovací kód je pri každom prihlásení iný).
• Druhá možnosť je prihlásenie cez meno a heslo. Spôsob prihlásenia si volíš pri každom prihlásení sám, ako ti vyhovuje. Svoje prihlasovacie meno si môžeš po jednorazovom prihlásení pozrieť po kliknutí na "Môj profil" v hlavičke stránky. Prípadne klikni na "Zabudli ste prihlasovacie údaje?" a pokračuj podľa navigácie na stránke.

Prejsť do Moje O2

667 videní

O2 PaušálTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 20. júla 2015 o 2:15

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Monika Štubňová, O2 Guru
Overená odpoveď
Monika Štubňová, O2 Guru odpovedal
Pri využívaní služieb v zahraničí ti odporúčame zmenu volacieho programu na O2 Fér s platbou na faktúru. Volací program je bez viazanosti a pokiaľ nebudeš služby na svojom telefónnom čísle využívať, nebude ti vystavená žiadna faktúra.... Čítaj viac
Pri využívaní služieb v zahraničí ti odporúčame zmenu volacieho programu na O2 Fér s platbou na faktúru. Volací program je bez viazanosti a pokiaľ nebudeš služby na svojom telefónnom čísle využívať, nebude ti vystavená žiadna faktúra. Samotnú zmenu je možné realizovať bezplatne cez e-shop, na našej webovej stránke alebo na zákazníckej linke 421 949 949 949. Taktiež máš možnosť zmluvu o pripojení vypovedať písomne, kde dôjde k samotnému zrušeniu tvojho telefónneho čísla. Písomnú žiadosť je potrebné zaslať na adresu Zákazníckeho centra, O2 Slovakia, s.r.o., Na Troskách 26, 97401 Banská Bystrica. Ak zvažuješ odchod z O2, možno pre Teba nájdeme riešenie, aby si u nás zostal spokojný. Navštív stránku https://www.o2.sk/odchod-z-o2 a nechaj nám svoje telefónne číslo. Zavoláme Ti a prejdeme si s Tebou všetky možnosti.

451 videní

O2 PaušálTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 1. októbra 2015 o 18:53

Odpovede (2)

Pomohla vám odpoveď?
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Presmerovanie hovorov si môžeš nastaviť na ľubovolné obdobie sieťovým kódom, alebo priamo v nastaveniach telefónu. Samotná služba presmerovanie je bezplatná. Za presmerovaný hovor platíš, ako keby si volala z čísla, na ktorom je... Čítaj viac
Ahoj. Presmerovanie hovorov si môžeš nastaviť na ľubovolné obdobie sieťovým kódom, alebo priamo v nastaveniach telefónu. Samotná služba presmerovanie je bezplatná. Za presmerovaný hovor platíš, ako keby si volala z čísla, na ktorom je presmerovanie nastavené, na číslo, na ktoré si dala hovor presmerovať.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Za každý program zaplatíš alikvotnú sumu podľa počtu dní z fakturačného obdobia, počas ktorých si daný program využíval. Fakturačné obdobie zostáva bez zmeny. Program O2 Moja Firma sme od 27. 10. 2015 vyradili z ponuky a zmena späť nebude možná.
Za každý program zaplatíš alikvotnú sumu podľa počtu dní z fakturačného obdobia, počas ktorých si daný program využíval. Fakturačné obdobie zostáva bez zmeny. Program O2 Moja Firma sme od 27. 10. 2015 vyradili z ponuky a zmena späť nebude možná.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Informácie o spotrebe si môžeš zistiť bezplatne v zóne Moje O2, na Zákazníckej linke alebo zaslaním bezplatnej SMS s textom SPOTREBA na číslo 99222.

Skontrolovať spotrebu v Moje O2

Informácie o spotrebe si môžeš zistiť bezplatne v zóne Moje O2, na Zákazníckej linke alebo zaslaním bezplatnej SMS s textom SPOTREBA na číslo 99222.

Skontrolovať spotrebu v Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
S O2 Paušál získaš neobmedzené SMS a predplatené minúty a do všetkých sietí v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky a do krajín EÚ. Zároveň si každých 24 mesiacov môžeš uplatniť bonus na mobilný telefón.
S O2 Paušál získaš neobmedzené SMS a predplatené minúty a do všetkých sietí v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky a do krajín EÚ. Zároveň si každých 24 mesiacov môžeš uplatniť bonus na mobilný telefón.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?