O2 Odpovede


Môj profil alebo odhlásiť
247 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané

O2 Odpovede

Otázky a odpovede na jednom
mieste. Hľadajte odpovede, pýtajte
sa alebo poraďte ostatným.

247 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
V tejto lokalite ďalšiu predajňu otvoriť neplánujeme. V okolitých obchodných centrách ich nájdeš niekoľko: http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne :-)
V tejto lokalite ďalšiu predajňu otvoriť neplánujeme. V okolitých obchodných centrách ich nájdeš niekoľko: http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne :-)

13 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

peterPridal peter 1. mája 2015 o 9:46

Odpovede (1)

Lucka Blašková, O2 > Guru
Overená odpoveď
Lucka Blašková, O2 > Guru odpovedal
Nový bonus na kúpu telefónu môžeš v tvojom prípade využiť 8.8.2015. Keďže máš záujem o iný O2 Paušál, program si môžeš zmeniť okamžite cez e-shop v rovnaký deň. Alebo si ho môžeš zmeniť ešte počas prebiehajúceho fakturačného obdobia od... Čítaj viac
Nový bonus na kúpu telefónu môžeš v tvojom prípade využiť 8.8.2015. Keďže máš záujem o iný O2 Paušál, program si môžeš zmeniť okamžite cez e-shop v rovnaký deň. Alebo si ho môžeš zmeniť ešte počas prebiehajúceho fakturačného obdobia od 8.7.2015 do 7.8.2015. Zmena programu prebehne od nového fakturačného obdobia. Poslednou možnosťou je požiadať o predčasné doplatenie telefónu v našej O2 predajni. Následne si hneď môžeš zakúpiť nový telefón s novým bonusom na telefón.

38 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

tomikeePridal tomikee 8. apríla 2015 o 17:34

Odpovede (1)

Katka Dzúriková, O2 Guru
Overená odpoveď
Katka Dzúriková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Ak chceš telefónne číslo zrušiť, je potrebné spísať v O2 Predajni Ukončenie Zmluvy o pripojení. Za obdobie, v ktorom si program využíval, ti budeme účtovať mesačný poplatok. Keď si bonus na telefón nevyužil, pri rušení programu... Čítaj viac
Ahoj. Ak chceš telefónne číslo zrušiť, je potrebné spísať v O2 Predajni Ukončenie Zmluvy o pripojení. Za obdobie, v ktorom si program využíval, ti budeme účtovať mesačný poplatok. Keď si bonus na telefón nevyužil, pri rušení programu žiadny bonus nedoplácaš :-) Zábezpeku ti vrátime ako preplatok v poslednej vystavenej faktúre.

18 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

nickyPridal nicky 6. apríla 2015 o 20:35

Odpovede (1)

Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Keď si bonus na telefón nevyužila, pri rušení programu žiadny bonus nedoplácaš :-)
Keď si bonus na telefón nevyužila, pri rušení programu žiadny bonus nedoplácaš :-)

26 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

BosorkaPridal Bosorka 5. apríla 2015 o 21:41

Odpovede (1)

Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Áno, bonus na kúpu nového mobilného telefónu môžeš využiť každých 24 mesiacov. Prípadne môžeš súčasný bonus vyplatiť a uplatniť si nový. Ak chceš vedieť výšku zostávajúceho bonusu, prípadne kedy môžeš bez poplatkov navyše využiť nový... Čítaj viac
Áno, bonus na kúpu nového mobilného telefónu môžeš využiť každých 24 mesiacov. Prípadne môžeš súčasný bonus vyplatiť a uplatniť si nový. Ak chceš vedieť výšku zostávajúceho bonusu, prípadne kedy môžeš bez poplatkov navyše využiť nový bonus, kontaktuj nás, napríklad tu: https://www.o2.sk/kontakty.
Petra Piljarová, O2 Guru
Overená odpoveď
Petra Piljarová, O2 Guru odpovedal
Ak si pri navýšení kreditu uviedla správne údaje a kredit ti neprišiel, pošli nám doklad o uskutočnenom dobití na uhrada@o2.sk. Na základe dokladu platbu dohľadáme a kredit ti dodatočne dobijeme, prípadne vrátime na účet. Spolu s... Čítaj viac
Ak si pri navýšení kreditu uviedla správne údaje a kredit ti neprišiel, pošli nám doklad o uskutočnenom dobití na uhrada@o2.sk. Na základe dokladu platbu dohľadáme a kredit ti dodatočne dobijeme, prípadne vrátime na účet. Spolu s dokladom nám pošli svoje osobné údaje, dobíjané číslo, sumu a akou formou chceš ten kredit vrátiť.

38 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

milkaPridal milka 22. marca 2015 o 17:57

Odpovede (1)

Romana Kanderová, O2 Guru
Overená odpoveď
Romana Kanderová, O2 Guru odpovedal
Mobilný telefón môžeš kedykoľvek predčasne vyplatiť bez navýšenia a poplatkov. Doplatíš zostatok do konca lehoty 24 mesiacov od zakúpenia telefónu. O predčasné vyplatenie môžeš požiadať na našej O2 predajni. Následne si hneď môžeš... Čítaj viac
Mobilný telefón môžeš kedykoľvek predčasne vyplatiť bez navýšenia a poplatkov. Doplatíš zostatok do konca lehoty 24 mesiacov od zakúpenia telefónu. O predčasné vyplatenie môžeš požiadať na našej O2 predajni. Následne si hneď môžeš zakúpiť nový telefón a ak máš program O2 Paušál, môžeš si uplatniť nový bonus na telefón.

59 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

milanistaPridal milanista 20. marca 2015 o 23:03

Odpovede (1)

Romana Kanderová, O2 Guru
Overená odpoveď
Romana Kanderová, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Stačí ak sa zastavíš so svojou SIM kartou na našej predajni a tam ti ju orežeme. Orezanie karty je bezplatné a na počkanie. Zoznam našich predajní nájdeš tu http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne.
Ahoj. Stačí ak sa zastavíš so svojou SIM kartou na našej predajni a tam ti ju orežeme. Orezanie karty je bezplatné a na počkanie. Zoznam našich predajní nájdeš tu http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?