O2 Odpovede


Môj profil alebo odhlásiť
255 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané

O2 Odpovede

Otázky a odpovede na jednom
mieste. Hľadajte odpovede, pýtajte
sa alebo poraďte ostatným.

255 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané
Petra Piljarová, O2 Guru
Overená odpoveď
Petra Piljarová, O2 Guru odpovedal
Máš 2 možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné: • Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v SMS. Zadaj svoje O2 telefónne číslo, na ktoré ti pošleme formou SMS overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky prihlásiš... Čítaj viac
Máš 2 možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné: • Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v SMS. Zadaj svoje O2 telefónne číslo, na ktoré ti pošleme formou SMS overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky prihlásiš (overovací kód je pri každom prihlásení iný). • Druhá možnosť je prihlásenie cez meno a heslo. Spôsob prihlásenia si volíš pri každom prihlásení sám, ako ti vyhovuje. Svoje prihlasovacie meno si môžeš po jednorazovom prihlásení pozrieť po kliknutí na "Môj profil". Prípadne klikni na "Zabudli ste prihlasovacie údaje?" a pokračuj podľa navigácie na stránke.
Katarína Beňová, O2 Guru
Overená odpoveď
Katarína Beňová, O2 Guru odpovedal
Do spotreby mimo paušálu a aktívnych balíčkov a služieb sa počítajú prémiové služby, volanie na audiotexové čísla, roaming, služba O2 Mobil+ , darcovské SMS správy a administratívne poplatky.
Do spotreby mimo paušálu a aktívnych balíčkov a služieb sa počítajú prémiové služby, volanie na audiotexové čísla, roaming, služba O2 Mobil+ , darcovské SMS správy a administratívne poplatky.
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Osobné údaje našich zákazníkov nie sú verejne dostupné. Poskytnúť môžeme len informácie o telefónnom čísle na základe znalosti celého mena a bydliska zákazníka a to len v prípade, že majiteľ telefónneho čísla súhlasí so zverejnením.... Čítaj viac
Osobné údaje našich zákazníkov nie sú verejne dostupné. Poskytnúť môžeme len informácie o telefónnom čísle na základe znalosti celého mena a bydliska zákazníka a to len v prípade, že majiteľ telefónneho čísla súhlasí so zverejnením. Poskytnúť bydlisko a meno majiteľa SIM karty na základe telefónneho čísla nemôžeme. :)
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Služba presmerovania umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české (platí len pre zákazníkov s platbou na faktúru) čísla fixnej a mobilnej siete. Sú dve možnosti presmerovania: 1. Okamžité presmerovanie hovorov... Čítaj viac
Služba presmerovania umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české (platí len pre zákazníkov s platbou na faktúru) čísla fixnej a mobilnej siete. Sú dve možnosti presmerovania: 1. Okamžité presmerovanie hovorov – je presmerovanie všetkých prichádzajúcich hovorov na Hlasovú odkazovú službu alebo na iné účastnícke číslo. Je prístupné pre zákazníkov s platbou na faktúru aj pre zákazníkov s dobíjaním kreditu. 2. Podmienené presmerovanie hovorov – aktivuje sa napríklad v prípade, že sa dostanete mimo dostupnosti služieb O2, máte vypnutý telefón alebo ak práve prebieha iný hovor. Je prístupné iba pre zákazníkov s platbou na faktúru. Samotné nastavenie je možné zadať priamo v mobilnom telefóne, prípadne tzv. GSM kódom. Nižšie sú uvedené všetky GSM kódy, ktorými je možné nastaviť službu nezávisle na type mobilného telefónu: Okamžité presmerovanie všetkýchh hovorov: Aktivácia služby - **21*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##21# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#21# Presmerovanie pri obsadení a odmietnutí hovoru: Aktivácia služby - **67*tel.číslo # Deaktivácia služby - ##67# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#67# Presmerovanie pri nezodvihnutí: Aktivácia služby - **61*tel. číslo **T # - Za T je možné dosadiť čas v sekundách (interval 5 - 30 po 5 s.), po ktorom dôjde k presmerovaniu. Tento parameter sa môže vynechať a # dať po tel. čísle. Deaktivácia služby - ##61# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#61# Presmerovanie pri nedostupnosti: Aktivácia služby - **62*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##62# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#62# Všetky podmienené presmerovania: Aktivácia služby - **004*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##004# Všetky druhy presmerovaní: Deaktivácia služby - ##002# Pri presmerovaní na do odkazovej schránky sa namiesto tel. čísla zadá číslo odkazovej schránky 421949999999. Ak máš však problém s nastavením telefónu, stačí sa na nás obrátiť www.o2.sk cez Online chat, kde Ti radi poradíme s nastavením :)
Lucka Blašková, O2 > Guru
Overená odpoveď
Lucka Blašková, O2 > Guru odpovedal
Ak si už dosiahol limit, tak ho nie je možné zmeniť. Odporúčam Ti kontaktovať nás cez náš kontaktný formulár Napíšte nám: https://www.o2.sk/kontakty/napiste-nam/kontaktny-formular alebo cez online chat. Preveríme ti, od kedy môžeš... Čítaj viac
Ak si už dosiahol limit, tak ho nie je možné zmeniť. Odporúčam Ti kontaktovať nás cez náš kontaktný formulár Napíšte nám: https://www.o2.sk/kontakty/napiste-nam/kontaktny-formular alebo cez online chat. Preveríme ti, od kedy môžeš tieto služby používať opäť.
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Stačí si priamo v podrobnom výpise nastaviť Filter v stĺpci s typom služby na Hlas. Následne formátuj bunky v stĺpci s hodnotou (čiže minútami) na formát čas a v bunke, kde chceš výsledok zadaj spočítanie jednotlivých položiek.
Stačí si priamo v podrobnom výpise nastaviť Filter v stĺpci s typom služby na Hlas. Následne formátuj bunky v stĺpci s hodnotou (čiže minútami) na formát čas a v bunke, kde chceš výsledok zadaj spočítanie jednotlivých položiek.
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
V tejto lokalite ďalšiu predajňu otvoriť neplánujeme. V okolitých obchodných centrách ich nájdeš niekoľko: http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne :-)
V tejto lokalite ďalšiu predajňu otvoriť neplánujeme. V okolitých obchodných centrách ich nájdeš niekoľko: http://www.o2.sk/kontakty/o2-predajne :-)

36 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

peterPridal peter 1. mája 2015 o 9:46

Odpovede (1)

Lucka Blašková, O2 > Guru
Overená odpoveď
Lucka Blašková, O2 > Guru odpovedal
Nový bonus na kúpu telefónu môžeš v tvojom prípade využiť 8.8.2015. Keďže máš záujem o iný O2 Paušál, program si môžeš zmeniť okamžite cez e-shop v rovnaký deň. Alebo si ho môžeš zmeniť ešte počas prebiehajúceho fakturačného obdobia od... Čítaj viac
Nový bonus na kúpu telefónu môžeš v tvojom prípade využiť 8.8.2015. Keďže máš záujem o iný O2 Paušál, program si môžeš zmeniť okamžite cez e-shop v rovnaký deň. Alebo si ho môžeš zmeniť ešte počas prebiehajúceho fakturačného obdobia od 8.7.2015 do 7.8.2015. Zmena programu prebehne od nového fakturačného obdobia. Poslednou možnosťou je požiadať o predčasné doplatenie telefónu v našej O2 predajni. Následne si hneď môžeš zakúpiť nový telefón s novým bonusom na telefón.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?