O2 Odpovede


Môj profil alebo odhlásiť
260 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané

O2 Odpovede

Otázky a odpovede na jednom
mieste. Hľadajte odpovede, pýtajte
sa alebo poraďte ostatným.

260 výsledkov v kategórii O2 Paušál len zodpovedané
Romana Kanderová, O2 Guru
Overená odpoveď
Romana Kanderová, O2 Guru odpovedal
Rozdelenie krajín nájdeš na našej stránke http://www.o2.sk/pre-vas/volania/roaming alebo v našom cenníku. Švajčiarsko nie je členom Európskej únie a preto nie je medzi zvýhodnenými krajinami.
Rozdelenie krajín nájdeš na našej stránke http://www.o2.sk/pre-vas/volania/roaming alebo v našom cenníku. Švajčiarsko nie je členom Európskej únie a preto nie je medzi zvýhodnenými krajinami.

3 videnia

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

bochiPridal bochi 25. júla 2015 o 16:35

Odpovede (1)

Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Samotný program s platbou na faktúru si môžeš zriadiť na niektorej z našich O2 predajní na základe príslušného dokladu totožnosti, napríklad pasu.
Samotný program s platbou na faktúru si môžeš zriadiť na niektorej z našich O2 predajní na základe príslušného dokladu totožnosti, napríklad pasu.

9 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

thy_miseryPridal thy_misery 20. júla 2015 o 2:15

Odpovede (1)

Monika Štubňová, O2 Guru
Overená odpoveď
Monika Štubňová, O2 Guru odpovedal
Pri využívaní služieb v zahraničí ti odporúčame zmenu volacieho programu na O2 Fér s platbou na faktúru. Volací program je bez viazanosti a pokiaľ nebudeš služby na svojom telefónnom čísle využívať, nebude ti vystavená žiadna faktúra.... Čítaj viac
Pri využívaní služieb v zahraničí ti odporúčame zmenu volacieho programu na O2 Fér s platbou na faktúru. Volací program je bez viazanosti a pokiaľ nebudeš služby na svojom telefónnom čísle využívať, nebude ti vystavená žiadna faktúra. Samotnú zmenu je možné realizovať bezplatne cez e-shop, na našej webovej stránke alebo na zákazníckej linke 421 949 949 949. Taktiež máš možnosť zmluvu o pripojení vypovedať písomne, kde dôjde k samotnému zrušeniu tvojho telefónneho čísla. Písomnú žiadosť je potrebné zaslať na adresu Zákazníckeho centra, O2 Slovakia, s.r.o., Na Troskách 26, 97401 Banská Bystrica.

12 videní

O2 Paušál Táto otázka sa nachádza v kategórií O2 Paušál

GrumbirPridal Grumbir 9. júla 2015 o 14:53

Odpovede (1)

Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Všetky odchádzajúce hovory si môžeš zablokovať zavolaním na sieťový kód *33*9999*11#. Blokovanie si môžeš zrušiť prostredníctvom kódu #33*9999#.
Ahoj. Všetky odchádzajúce hovory si môžeš zablokovať zavolaním na sieťový kód *33*9999*11#. Blokovanie si môžeš zrušiť prostredníctvom kódu #33*9999#.
Petra Piljarová, O2 Guru
Overená odpoveď
Petra Piljarová, O2 Guru odpovedal
Máš 2 možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné: • Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v SMS. Zadaj svoje O2 telefónne číslo, na ktoré ti pošleme formou SMS overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky prihlásiš... Čítaj viac
Máš 2 možnosti prihlásenia do Moje O2, ktoré sú rovnocenné: • Prvá možnosť je prihlásenie overovacím kódom v SMS. Zadaj svoje O2 telefónne číslo, na ktoré ti pošleme formou SMS overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky prihlásiš (overovací kód je pri každom prihlásení iný). • Druhá možnosť je prihlásenie cez meno a heslo. Spôsob prihlásenia si volíš pri každom prihlásení sám, ako ti vyhovuje. Svoje prihlasovacie meno si môžeš po jednorazovom prihlásení pozrieť po kliknutí na "Môj profil". Prípadne klikni na "Zabudli ste prihlasovacie údaje?" a pokračuj podľa navigácie na stránke.
Katarína Beňová, O2 Guru
Overená odpoveď
Katarína Beňová, O2 Guru odpovedal
Do spotreby mimo paušálu a aktívnych balíčkov a služieb sa počítajú prémiové služby, volanie na audiotexové čísla, roaming, služba O2 Mobil+ , darcovské SMS správy a administratívne poplatky.
Do spotreby mimo paušálu a aktívnych balíčkov a služieb sa počítajú prémiové služby, volanie na audiotexové čísla, roaming, služba O2 Mobil+ , darcovské SMS správy a administratívne poplatky.
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Osobné údaje našich zákazníkov nie sú verejne dostupné. Poskytnúť môžeme len informácie o telefónnom čísle na základe znalosti celého mena a bydliska zákazníka a to len v prípade, že majiteľ telefónneho čísla súhlasí so zverejnením.... Čítaj viac
Osobné údaje našich zákazníkov nie sú verejne dostupné. Poskytnúť môžeme len informácie o telefónnom čísle na základe znalosti celého mena a bydliska zákazníka a to len v prípade, že majiteľ telefónneho čísla súhlasí so zverejnením. Poskytnúť bydlisko a meno majiteľa SIM karty na základe telefónneho čísla nemôžeme. :)
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Služba presmerovania umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české (platí len pre zákazníkov s platbou na faktúru) čísla fixnej a mobilnej siete. Sú dve možnosti presmerovania: 1. Okamžité presmerovanie hovorov... Čítaj viac
Služba presmerovania umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české (platí len pre zákazníkov s platbou na faktúru) čísla fixnej a mobilnej siete. Sú dve možnosti presmerovania: 1. Okamžité presmerovanie hovorov – je presmerovanie všetkých prichádzajúcich hovorov na Hlasovú odkazovú službu alebo na iné účastnícke číslo. Je prístupné pre zákazníkov s platbou na faktúru aj pre zákazníkov s dobíjaním kreditu. 2. Podmienené presmerovanie hovorov – aktivuje sa napríklad v prípade, že sa dostanete mimo dostupnosti služieb O2, máte vypnutý telefón alebo ak práve prebieha iný hovor. Je prístupné iba pre zákazníkov s platbou na faktúru. Samotné nastavenie je možné zadať priamo v mobilnom telefóne, prípadne tzv. GSM kódom. Nižšie sú uvedené všetky GSM kódy, ktorými je možné nastaviť službu nezávisle na type mobilného telefónu: Okamžité presmerovanie všetkýchh hovorov: Aktivácia služby - **21*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##21# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#21# Presmerovanie pri obsadení a odmietnutí hovoru: Aktivácia služby - **67*tel.číslo # Deaktivácia služby - ##67# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#67# Presmerovanie pri nezodvihnutí: Aktivácia služby - **61*tel. číslo **T # - Za T je možné dosadiť čas v sekundách (interval 5 - 30 po 5 s.), po ktorom dôjde k presmerovaniu. Tento parameter sa môže vynechať a # dať po tel. čísle. Deaktivácia služby - ##61# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#61# Presmerovanie pri nedostupnosti: Aktivácia služby - **62*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##62# Overenie služby aktivna/neaktivna - *#62# Všetky podmienené presmerovania: Aktivácia služby - **004*tel. číslo # Deaktivácia služby - ##004# Všetky druhy presmerovaní: Deaktivácia služby - ##002# Pri presmerovaní na do odkazovej schránky sa namiesto tel. čísla zadá číslo odkazovej schránky 421949999999. Ak máš však problém s nastavením telefónu, stačí sa na nás obrátiť www.o2.sk cez Online chat, kde Ti radi poradíme s nastavením :)
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?