74 výsledkov v kategórii Faktúry len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

673 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 13. decembra 2016 o 13:11

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. V tomto prípade, prosím, požiadaj o vrátenie zostávajúceho preplatku e-mailom na uhrada@o2.sk. Pripoj aj svoje údaje, telefónne číslo o ktoré sa jedná a číslo účtu, na ktorý ti môžeme preplatok poslať.
Ahoj. V tomto prípade, prosím, požiadaj o vrátenie zostávajúceho preplatku e-mailom na uhrada@o2.sk. Pripoj aj svoje údaje, telefónne číslo o ktoré sa jedná a číslo účtu, na ktorý ti môžeme preplatok poslať.

507 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

IvanH.Pridal IvanH. 21. septembra 2016 o 8:42

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj Ivan. Ak si z tohto účtu už v minulosti uhrádzal faktúry za naše služby, a zadal si presnú sumu, na ktorú je faktúra vystavená, platba sa nám napáruje. Dôjde k tomu do 2 pracovných dní a overiť to môžeš cez zákaznícku zónu Moje... Čítaj viac
Ahoj Ivan. Ak si z tohto účtu už v minulosti uhrádzal faktúry za naše služby, a zadal si presnú sumu, na ktorú je faktúra vystavená, platba sa nám napáruje. Dôjde k tomu do 2 pracovných dní a overiť to môžeš cez zákaznícku zónu Moje O2.

Ak by si vyššie uvedené nespĺňal, alebo by sme úhradu po 2 pracovných dňoch stále neevidovali, pošli nám doklad o platbe na uhrada@o2.sk. Stačí printscreen z internet bankingu a k tomu správny variabilný symbol.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
V súčasnosti s faktúrou zasielame ePoukaz. To, či ho pošleme, závisí od nastaveného spôsobu úhrady faktúry tak, ako si ho určil pri podpise zmluvy o pripojení. Ak si uviedol ako spôsob úhrady platobný príkaz alebo SEPA inkaso, ePoukaz... Čítaj viac
V súčasnosti s faktúrou zasielame ePoukaz. To, či ho pošleme, závisí od nastaveného spôsobu úhrady faktúry tak, ako si ho určil pri podpise zmluvy o pripojení. Ak si uviedol ako spôsob úhrady platobný príkaz alebo SEPA inkaso, ePoukaz nezasielame.

Kedykoľvek však môžeš požiadať o zasielanie faktúry písomnou formou prostredníctvom Slovenskej pošty, kde bude automaticky pridaný aj ePoukaz. Máme pre teba ale aj jednoduchšie spôsoby úhrady, napríklad naše online platby.

Ako pri platení faktúry ušetriť čas?

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno. Upozorníme ťa SMS správou a následne upomienkou. Fakturovaná suma musí byť uhradená do dátumu splatnosti. Ak dôjde k vystaveniu a zaslaniu upomienky, účtujeme poplatok v zmysle platného Cenníka. V prípade, že nie je faktúra... Čítaj viac
Áno. Upozorníme ťa SMS správou a následne upomienkou. Fakturovaná suma musí byť uhradená do dátumu splatnosti. Ak dôjde k vystaveniu a zaslaniu upomienky, účtujeme poplatok v zmysle platného Cenníka. V prípade, že nie je faktúra uhradená ani po zaslaní upomienky, dochádza k obmedzeniu služieb. Odporúčanie: Aktivuj si SEPA inkaso alebo elektronickú faktúru, prípadne obe služby. Vďaka SEPA inkasu sa nemusíš starať o uhrádzanie faktúr, urobí to za teba banka, v ktorej si zriadiš inkaso.

Aktivovať Elektronickú faktúru v Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Zľava sa uplatňuje v celých fakturačných obdobiach. Keďže prvé fakturačné obdobie je obvykle skrátené, bonus sa uplatní až v nasledujúcom celom fakturačnom období.

Pre uplatnenie bonusu za prenos čísla je potrebné, aby si mal vo... Čítaj viac
Zľava sa uplatňuje v celých fakturačných obdobiach. Keďže prvé fakturačné obdobie je obvykle skrátené, bonus sa uplatní až v nasledujúcom celom fakturačnom období.

Pre uplatnenie bonusu za prenos čísla je potrebné, aby si mal vo faktúre sumu 5 EUR (alebo 13 EUR, v závislosti od konkrétneho bonusu) za čerpanie štandardných telekomunikačných služieb a to za volania, zasielanie SMS, za dáta (aj balíčky). Do sumy 5 EUR (alebo 13 EUR) sa nepočítajú služby tretích strán (hlasovacie SMS, depozity, darcovské SMS a pod.).

687 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 6. novembra 2015 o 18:33

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ivan Štubniak, O2 Guru
Overená odpoveď
Ivan Štubniak, O2 Guru odpovedal
Ahoj, ak si prenesieš číslo inam počas prebiehajúceho zúčtovacieho obdobia, vystavíme ti faktúru na alikvotnú časť poplatkov. :)
Ahoj, ak si prenesieš číslo inam počas prebiehajúceho zúčtovacieho obdobia, vystavíme ti faktúru na alikvotnú časť poplatkov. :)

437 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 14. apríla 2016 o 15:43

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Áno, v tomto prípade sa zábezpeka vráti štandardne formou preplatku do faktúry k číslu, ktoré bude naďalej u nás.
Ahoj. Áno, v tomto prípade sa zábezpeka vráti štandardne formou preplatku do faktúry k číslu, ktoré bude naďalej u nás.

604 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

Ninka Pridal Ninka 23. februára 2016 o 15:15

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Podrobný výpis hovorov zašleme do 4 pracovných dní poštou. Vystavenie podrobného výpisu v papierovej podobe je spoplatnené sumou 3 EUR.
Ahoj. Podrobný výpis hovorov zašleme do 4 pracovných dní poštou. Vystavenie podrobného výpisu v papierovej podobe je spoplatnené sumou 3 EUR.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?