35 výsledkov v kategórii Moje O2 len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Telefónne číslo zákazníka s platbou na faktúru bude uvedené v telefónnom zozname, ktorý je súčasťou Univerzálnej služby v zmysle zákona o elektronických komunikáciách a ktorej poskytovateľom je spoločnosť Slovak Telekom.
Telefónne číslo zákazníka s platbou na faktúru bude uvedené v telefónnom zozname, ktorý je súčasťou Univerzálnej služby v zmysle zákona o elektronických komunikáciách a ktorej poskytovateľom je spoločnosť Slovak Telekom.

346 videní

Moje O2Táto otázka sa nachádza v kategórií Moje O2

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 16. mája 2017 o 9:35

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
K zablokovaniu Bezpečnostného kódu dochádza po jeho viacnásobnom nesprávnom zadaní. V takom prípade stačí počkať 24 hodín a kód bude opätovne odblokovaný, prípadne nás môže kontaktovať majiteľ SIM karty so žiadosťou o zaslanie nového... Čítaj viac
K zablokovaniu Bezpečnostného kódu dochádza po jeho viacnásobnom nesprávnom zadaní. V takom prípade stačí počkať 24 hodín a kód bude opätovne odblokovaný, prípadne nás môže kontaktovať majiteľ SIM karty so žiadosťou o zaslanie nového Bezpečnostného kódu.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Naša spoločnosť v maximálnej miere chráni osobné údaje svojich zákazníkov. Preto je pri štandardnej úrovni zabezpečenia každá elektronická faktúra zaslaná na e-mail chránená jedinečným heslom, ktoré je na požiadanie zaslané len na... Čítaj viac
Naša spoločnosť v maximálnej miere chráni osobné údaje svojich zákazníkov. Preto je pri štandardnej úrovni zabezpečenia každá elektronická faktúra zaslaná na e-mail chránená jedinečným heslom, ktoré je na požiadanie zaslané len na určené telefónne číslo. Pred otvorením faktúry je potrebné toto heslo zadať, inak sa nezobrazí. Ak však zákazník preferuje jednoduchosť a rýchlosť, môže si túto ochranu deaktivovať. Elektronickú faktúru nechránenú heslom je potom možné otvoriť priamo z e-mailovej správy bez nutnosti zadávania hesla zaslaného SMS správou.

Nastaviť Elektronickú faktúru v Moje O2

Jana Golhová, O2 Guru
Overená odpoveď
Jana Golhová, O2 Guru odpovedal
V Zákazníckej zóne Moje O2 v sekcii Služby a balíčky klikneš na Upraviť službu Jednému neobmedzene a v príslušných kolónkach prepíšeš O2 telefónne číslo.Balíček Jednému neobmedzene už nie je od 27.4.2018 v ponuke. Nie je preto možné ho... Čítaj viac
V Zákazníckej zóne Moje O2 v sekcii Služby a balíčky klikneš na Upraviť službu Jednému neobmedzene a v príslušných kolónkach prepíšeš O2 telefónne číslo.Balíček Jednému neobmedzene už nie je od 27.4.2018 v ponuke. Nie je preto možné ho znovu aktivovať, ani zmeniť telefónne číslo.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
eSMS sú SMS odosielané z SMS brány umiestnenej v zóne Moje O2.

SMS Brána v Moje O2

eSMS sú SMS odosielané z SMS brány umiestnenej v zóne Moje O2.

SMS Brána v Moje O2

472 videní

Moje O2Táto otázka sa nachádza v kategórií Moje O2

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 29. júna 2017 o 13:14

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. V tomto prípade treba konto vytvoriť nanovo. V časti Môj profil najskôr vymaž svoje O2 telefónne číslo. Následne vytvor novú registráciu s novým e-mailom.
Ahoj. V tomto prípade treba konto vytvoriť nanovo. V časti Môj profil najskôr vymaž svoje O2 telefónne číslo. Následne vytvor novú registráciu s novým e-mailom.

455 videní

Moje O2Táto otázka sa nachádza v kategórií Moje O2

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 30. decembra 2015 o 18:25

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Mobilnú aplikáciu Moje O2 sme pripravili pre zákazníkov dvoch najvyužívanejších platforiem – Android a iOS. Podporu pre iné zariadenia však v budúcnosti nevylučujeme a trendy sledujeme. Zákazníci, ktorý využívajú iný operačný systém,... Čítaj viac
Mobilnú aplikáciu Moje O2 sme pripravili pre zákazníkov dvoch najvyužívanejších platforiem – Android a iOS. Podporu pre iné zariadenia však v budúcnosti nevylučujeme a trendy sledujeme. Zákazníci, ktorý využívajú iný operačný systém, môžu aj naďalej kontrolovať svoju spotrebu, prípadne faktúry v zákazníckej zóne Moje O2 prostredníctvom internetového prehliadača v mobile.

Prejsť do Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Nie, SMS brána je prístupná iba zákazníkom, ktorí majú aktivovaný balíček eSMS + 50 min.
Nie, SMS brána je prístupná iba zákazníkom, ktorí majú aktivovaný balíček eSMS + 50 min.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?