Môj profil alebo odhlásiť
110 výsledkov v kategórii Iné služby len zodpovedané

O2 Odpovede

Otázky a odpovede na jednom
mieste. Hľadajte odpovede, pýtajte
sa alebo poraďte ostatným.

110 výsledkov v kategórii Iné služby len zodpovedané
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Vydanie novej SIM s tým istým číslom je možné len v O2 Predajni.
Ahoj. Vydanie novej SIM s tým istým číslom je možné len v O2 Predajni.

6 videní

Iné služby Táto otázka sa nachádza v kategórií Iné služby

VinczeovaPridal Vinczeova 9. februára 2016 o 17:07

Odpovede (1)

Katka Dzúriková, O2 Guru
Overená odpoveď
Katka Dzúriková, O2 Guru odpovedal
Zábezpeku ti vrátime ako preplatok po 5 včas uhradených faktúrach. Nepoužívame ju však na úhradu ceny opravy mobilného telefónu. Tvoj telefón v prípade takéhoto poškodenia môžeš odniesť do O2 Predajne a pošleme ho do autorizovaného... Čítaj viac
Zábezpeku ti vrátime ako preplatok po 5 včas uhradených faktúrach. Nepoužívame ju však na úhradu ceny opravy mobilného telefónu. Tvoj telefón v prípade takéhoto poškodenia môžeš odniesť do O2 Predajne a pošleme ho do autorizovaného servisného strediska, ktoré nám pošle informáciu o cene opravy.
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Postačí nás kontaktovať na stránke www.o2.sk cez náš online chat, kde ti službu radi zrušíme :)
Postačí nás kontaktovať na stránke www.o2.sk cez náš online chat, kde ti službu radi zrušíme :)
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. BPIN sa nachádza na pôvodnej plastovej karte, v ktorej si SIM dostal. Nachádza sa tu aj PIN, PUK a BPUK. Ak už túto kartu nemáš, stačí sa zastaviť v O2 Predajni, kde ti vydáme novú SIM s novým BPIN. Poplatok za novú SIM kartu s... Čítaj viac
Ahoj. BPIN sa nachádza na pôvodnej plastovej karte, v ktorej si SIM dostal. Nachádza sa tu aj PIN, PUK a BPUK. Ak už túto kartu nemáš, stačí sa zastaviť v O2 Predajni, kde ti vydáme novú SIM s novým BPIN. Poplatok za novú SIM kartu s tým istým telefónnym číslom je 8 EUR.

35 videní

Iné služby Táto otázka sa nachádza v kategórií Iné služby

kim205Pridal kim205 30. januára 2016 o 11:06

Odpovede (1)

Eva Dobríková, O2 Guru
Overená odpoveď
Eva Dobríková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Za zablokovanie predplatenej SIM karty z dôvodu straty/krádeže neúčtujeme žiadny poplatok. O zablokovanie si môžeš požiadať v našej predajni alebo nám pošli potrebné údaje cez náš kontaktný formulár:... Čítaj viac
Ahoj. Za zablokovanie predplatenej SIM karty z dôvodu straty/krádeže neúčtujeme žiadny poplatok. O zablokovanie si môžeš požiadať v našej predajni alebo nám pošli potrebné údaje cez náš kontaktný formulár: http://www.o2.sk/kontakty/napiste-nam. Vydanie novej SIM karty s existujúcim číslom je možné do 30 kalendárnych dní v ktorejkoľvek O2 Predajni. Výmena SIM karty je spoplatnená sumou 8 EUR a je uskutočnená na počkanie.

20 videní

Iné služby Táto otázka sa nachádza v kategórií Iné služby

TinaPridal Tina 13. januára 2016 o 22:36

Odpovede (1)

Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
Áno, všetky zakúpené aplikácie si vieš nainštalovať aj na iných zariadeniach. Postačí na jednom zariadení cez O2 Faktúru zakúpiť aplikáciu. Aby si si mohol aplikáciu v druhom zariadení nainštalovať, musíš byť prihlásený pod rovnakým... Čítaj viac
Áno, všetky zakúpené aplikácie si vieš nainštalovať aj na iných zariadeniach. Postačí na jednom zariadení cez O2 Faktúru zakúpiť aplikáciu. Aby si si mohol aplikáciu v druhom zariadení nainštalovať, musíš byť prihlásený pod rovnakým účtom, pod ktorým si si samotnú aplikáciu zakúpil. Potom stačí len cez Google Play zadať "Aplikácie a Hry", konkrétne "Moje aplikácie a hry" a spustiť inštaláciu. Takúto možnosť máš vždy a nezáleží na spôsobe platby - či si ju zakúpiš cez operátora alebo iným spôsobom.
Denisa Bidlová, O2 Guru
Overená odpoveď
Denisa Bidlová, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Situáciu radi preveríme. Napíš nám cez kontaktný formulár: https://www.o2.sk/kontakty/napiste-nam/kontaktny-formular. Do emailu napíš svoje telefónne číslo a posledné čísla za lomkou z rodného čísla, prípadne bezpečnostný kód.
Ahoj. Situáciu radi preveríme. Napíš nám cez kontaktný formulár: https://www.o2.sk/kontakty/napiste-nam/kontaktny-formular. Do emailu napíš svoje telefónne číslo a posledné čísla za lomkou z rodného čísla, prípadne bezpečnostný kód.
Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Tvojej SIM karte zrejme vypršala platnosť. Každá SIM karta má platnosť 13 mesiacov. Odporúčam ti objednať si u nás bezplatne novú SIM kartu. Prípadne nás môžeš kontaktovať na našom online chate a preveríme situáciu bližšie.
Ahoj. Tvojej SIM karte zrejme vypršala platnosť. Každá SIM karta má platnosť 13 mesiacov. Odporúčam ti objednať si u nás bezplatne novú SIM kartu. Prípadne nás môžeš kontaktovať na našom online chate a preveríme situáciu bližšie.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené