Môj profil alebo odhlásiť
142 výsledkov v kategórii Iné služby len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

142 výsledkov v kategórii Iné služby len zodpovedané
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Za zneužitie služby sa pokladá, ak nový alebo existujúci zákazník nevyužíva žiadne iné spoplatnené služby okrem bezplatných volaní na dané číslo. Čiže je potrebné, aby aj nový aj existujúci zákazník využíval aj iné spoplatnené služby.
Za zneužitie služby sa pokladá, ak nový alebo existujúci zákazník nevyužíva žiadne iné spoplatnené služby okrem bezplatných volaní na dané číslo. Čiže je potrebné, aby aj nový aj existujúci zákazník využíval aj iné spoplatnené služby.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Platnosť služby závisí od programu, aký využíva nový zákazník. Pre program s dobíjaním kreditu je platnosť služby 3 tridsaťdňové obdobia. Pre program s platbou na faktúru je platnosť 3 celé fakturačné obdobia plus alikvótna časť... Čítaj viac
Platnosť služby závisí od programu, aký využíva nový zákazník. Pre program s dobíjaním kreditu je platnosť služby 3 tridsaťdňové obdobia. Pre program s platbou na faktúru je platnosť 3 celé fakturačné obdobia plus alikvótna časť aktuálneho fakturačného obdobia.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Nad rámec peňaženky sa čerpajú služby: upomienka, inicializačná zábezpeka, opis faktúry a jej opätovné zaslanie, platba faktúry na O2 predajniach, prenájom mobilného telefónu a aktivačný poplatok.
Nad rámec peňaženky sa čerpajú služby: upomienka, inicializačná zábezpeka, opis faktúry a jej opätovné zaslanie, platba faktúry na O2 predajniach, prenájom mobilného telefónu a aktivačný poplatok.
Neprihlásený
Overená odpoveď
odpovedal
Využi tieto kontakty, ak sa chceš dozvedieť o nasledovných službách: 1) Poskytovanie všeobecných informácií ohľadom produktov a služieb a ich nákupu 2) Poskytovanie informácií ohľadom prenosu telefónneho čísla 3) Poskytovanie... Čítaj viac
Využi tieto kontakty, ak sa chceš dozvedieť o nasledovných službách: 1) Poskytovanie všeobecných informácií ohľadom produktov a služieb a ich nákupu 2) Poskytovanie informácií ohľadom prenosu telefónneho čísla 3) Poskytovanie informácií o vašej spotrebe 4) Poskytovanie ostatných informácií týkajúcich sa Vášho telefónneho čísla 5) Aktivácia SIM karty 6) Úhrada faktúry rôznymi spôsobmi 7) Poskytovanie informácií o službe Roaming 8) Nastavovanie telefónov a príslušenstva 9) Poskytovanie informácie ohľadom MMS 10) Poskytovanie informácií ohľadom dobíjania a informácie o kredite
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Ide o bezplatné informovanie SMS správou o opätovnej dostupnosti volaného čísla v sieti O2. Služba funguje na princípe obojstrannej aktivácie, to znamená, že ju musí mať aktivovanú volaný aj volajúci.
Ide o bezplatné informovanie SMS správou o opätovnej dostupnosti volaného čísla v sieti O2. Služba funguje na princípe obojstrannej aktivácie, to znamená, že ju musí mať aktivovanú volaný aj volajúci.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Uplatní sa alikvótne od dátumu aktivácie služby plus 3 celé fakturačné obdobia.
Uplatní sa alikvótne od dátumu aktivácie služby plus 3 celé fakturačné obdobia.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Túto službu si zákazník nemusí aktivovať, od 1.11. 2010 ju má aktívnu automaticky.
Túto službu si zákazník nemusí aktivovať, od 1.11. 2010 ju má aktívnu automaticky.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené