82 výsledkov v kategórii Internet na doma, O2 TV len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

792 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 30. apríla 2018 o 10:17

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Problém s fungovaním služby nám môžeš nahlásiť cez Zákaznícku linku 949 (0949 949 949) alebo chat na našej stránke.
Ahoj. Problém s fungovaním služby nám môžeš nahlásiť cez Zákaznícku linku 949 (0949 949 949) alebo chat na našej stránke.

223 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 31. augusta 2018 o 10:17

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Dané údaje slúžia pre účely posúdenia a schválenia objednávky, ktorej súčasťou je aj zariadenie v hodnote 216 EUR. Ak si želáš službu využívať, budeme ich potrebovať
Ahoj. Dané údaje slúžia pre účely posúdenia a schválenia objednávky, ktorej súčasťou je aj zariadenie v hodnote 216 EUR. Ak si želáš službu využívať, budeme ich potrebovať

545 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 14. júna 2017 o 22:08

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
O2 TV je dostupná aj pre klasické televízie prostredníctvom set- top boxu. Dostaneš prihlasovacie údaje a službu môžeš využívať až na 4 zariadeniach. Informácie službe nájdeš na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/odporucame/o2-tv.
O2 TV je dostupná aj pre klasické televízie prostredníctvom set- top boxu. Dostaneš prihlasovacie údaje a službu môžeš využívať až na 4 zariadeniach. Informácie službe nájdeš na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/odporucame/o2-tv.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Maximálna teoretická prenosová rýchlosť O2 Internetu na doma je až do 128 Mbps. Reálna prenosová rýchlosť sa môže vzhľadom na vonkajšie podmienky líšiť. Maximálna rýchlosť podľa programov: Biely O2 Internet na doma - sťahovanie 15 Mbps... Čítaj viac
Maximálna teoretická prenosová rýchlosť O2 Internetu na doma je až do 128 Mbps. Reálna prenosová rýchlosť sa môže vzhľadom na vonkajšie podmienky líšiť. Maximálna rýchlosť podľa programov: Biely O2 Internet na doma - sťahovanie 15 Mbps / odosielanie 2 Mbps, Modrý O2 Internet na doma - sťahovanie 15 Mbps / odosielanie 2 Mbps, Strieborný O2 Internet na doma - sťahovanie 30 Mbps / odosielanie 5 Mbps, Zlatý O2 Internet na doma - sťahovanie až do 128 Mbps / odosielanie 10 Mbps.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Pre sledovanie O2 TV môžeš použiť len Set-top box, ktorý máme v ponuke.
Pre sledovanie O2 TV môžeš použiť len Set-top box, ktorý máme v ponuke.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno. V ponuke sú aj TV stanice v HD.
Áno. V ponuke sú aj TV stanice v HD.

243 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 31. októbra 2018 o 20:53

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Testujeme možnosť verejnej statickej IP adresy. Ak sa rozhodneme službu zaradiť do našej ponuky k Internetu na doma, budeme o tom informovať na našej stránke.
Testujeme možnosť verejnej statickej IP adresy. Ak sa rozhodneme službu zaradiť do našej ponuky k Internetu na doma, budeme o tom informovať na našej stránke.
Zuzana Adameková, O2 Guru
Overená odpoveď
Zuzana Adameková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Keď sa pripájaš k Wifi, tak sa uisti, že nemáš v telefóne prednastavené proxy. Vyskúšaj tiež reštart routru. Ak by to nepomohlo, tak sa nám ozvi cez chat alebo Zákaznícku linku, aby sme sa mohli pozrieť na tento konkrétny prípad.
Ahoj. Keď sa pripájaš k Wifi, tak sa uisti, že nemáš v telefóne prednastavené proxy. Vyskúšaj tiež reštart routru. Ak by to nepomohlo, tak sa nám ozvi cez chat alebo Zákaznícku linku, aby sme sa mohli pozrieť na tento konkrétny prípad.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?