8 výsledkov v kategórii Internet na doma, O2 TV len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

4 videnia

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

MatúšPridal Matúš 20. septembra 2018 o 10:00

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Anna Vajdová, O2 Guru
Overená odpoveď
Anna Vajdová, O2 Guru odpovedal
Ahoj, áno môžeš si zmeniť program cez Moje O2. Zmena farby programu je okamžitá.
Ahoj, áno môžeš si zmeniť program cez Moje O2. Zmena farby programu je okamžitá.
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. V prípade, že budeme rozširovať ponuku staníc, budeme o tom našich zákazníkov aj verejnosť včas informovať.
Ahoj. V prípade, že budeme rozširovať ponuku staníc, budeme o tom našich zákazníkov aj verejnosť včas informovať.
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Takéto je aktuálne nastavenie služby a v prípade, že sa ho rozhodneme zmeniť, budeme o tom našich zákazníkov včas informovať. Ponúkame tiež Internet na doma, kde je k dispozícii napríklad 100 GB dát za 10 EUR mesačne a po... Čítaj viac
Ahoj. Takéto je aktuálne nastavenie služby a v prípade, že sa ho rozhodneme zmeniť, budeme o tom našich zákazníkov včas informovať. Ponúkame tiež Internet na doma, kde je k dispozícii napríklad 100 GB dát za 10 EUR mesačne a po prečerpaní dôjde len k obmedzeniu rýchlosti.

20 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 31. augusta 2018 o 10:17

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Dané údaje slúžia pre účely posúdenia a schválenia objednávky, ktorej súčasťou je aj zariadenie v hodnote 216 EUR. Ak si želáš službu využívať, budeme ich potrebovať
Ahoj. Dané údaje slúžia pre účely posúdenia a schválenia objednávky, ktorej súčasťou je aj zariadenie v hodnote 216 EUR. Ak si želáš službu využívať, budeme ich potrebovať

20 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 10. augusta 2018 o 11:55

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Nastavenia nielen pre email môžeš nájsť na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu.
Nastavenia nielen pre email môžeš nájsť na našej stránke https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu.
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Služba nemá minimálnu garantovanú rýchlosť. Ak eviduješ značné spomalenia tak nás, prosím, kontaktuj. Konkrétnu situáciu preveríme a pokúsime sa nájsť riešenie.
Ahoj. Služba nemá minimálnu garantovanú rýchlosť. Ak eviduješ značné spomalenia tak nás, prosím, kontaktuj. Konkrétnu situáciu preveríme a pokúsime sa nájsť riešenie.
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Anténu k službe dodávame len vtedy, ak si to lokalita pripojenia vyžaduje.
Anténu k službe dodávame len vtedy, ak si to lokalita pripojenia vyžaduje.

106 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 30. apríla 2018 o 10:17

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Problém s fungovaním služby nám môžeš nahlásiť cez Zákaznícku linku 949 (0949 949 949) alebo chat na našej stránke.
Ahoj. Problém s fungovaním služby nám môžeš nahlásiť cez Zákaznícku linku 949 (0949 949 949) alebo chat na našej stránke.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?