Môj profil alebo odhlásiť
8 výsledkov v kategórii Internet na doma, O2 TV len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

18 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

IgoooooorPridal Igoooooor 8. marca 2018 o 8:07

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Áno, prekládka je možná v prípade, že aj na novej adrese je možné využívať náš O2 Internet na doma. Prekládka je bezplatná.
Áno, prekládka je možná v prípade, že aj na novej adrese je možné využívať náš O2 Internet na doma. Prekládka je bezplatná.
Veronika Stupková, O2 Guru
Overená odpoveď
Veronika Stupková, O2 Guru odpovedal
Ak používaš O2 TV so Settop boxom a nezobrazuje sa ti nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urob reboot Settop boxu. Postup je nasledujúci: Stlač Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdi do časti Nastavenia, vyberte... Čítaj viac
Ak používaš O2 TV so Settop boxom a nezobrazuje sa ti nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urob reboot Settop boxu. Postup je nasledujúci: Stlač Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdi do časti Nastavenia, vyberte položku Settop box a stlač OK. Prejdi na položku Systémová nastavenia, stlač OK. Vyber položku Reboot, stlač OK. Potvrď ešte raz OK. Settop box sa vypne, aktualizuje sa prehľad programov a opäť sa zapne.

14 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

StefanPridal Stefan 4. marca 2018 o 20:35

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Veronika Ševčíková, O2 Guru
Overená odpoveď
Veronika Ševčíková, O2 Guru odpovedal
V rámci O2 TV môžeš využiť práve tebou spomínanú možnosť A. :) Archív je 7 dňový a poskytujeme ho pre všetky stanice v rámci balíka automaticky. Toto isté platí aj pre O2 TV v mobile.
V rámci O2 TV môžeš využiť práve tebou spomínanú možnosť A. :) Archív je 7 dňový a poskytujeme ho pre všetky stanice v rámci balíka automaticky. Toto isté platí aj pre O2 TV v mobile.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno, na Settop boxe sa dá nastaviť rôzna kvalita rozlíšenia obrazu až do rozlíšenia 1080p. Po zapnutí Settop boxu sa rozlíšenie štandardne nastaví na hodnotu 720p. Pre FullHD televízory odporúčame 1080p. Do nastavenia sa... Čítaj viac
Áno, na Settop boxe sa dá nastaviť rôzna kvalita rozlíšenia obrazu až do rozlíšenia 1080p. Po zapnutí Settop boxu sa rozlíšenie štandardne nastaví na hodnotu 720p. Pre FullHD televízory odporúčame 1080p. Do nastavenia sa dostanete nasledovne: Počas sledovania vysielania stlačte tlačidlo Menu na diaľkovom ovládači a prejdite do sekcie Nastavenia. Vyberte položku Audio/Video a v rámci nej Video výstup. Pomocou šípok na diaľkovom ovládači si vyberte požadované rozlíšenie, potvrďte OK a prejdite na Uložiť. Nastavenie opäť potvrďte cez OK. Pre návrat na sledovanie vysielania stlačte tlačidlo s textom TV.
Eva Dobríková, O2 Guru
Overená odpoveď
Eva Dobríková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. O2 Internet na doma je pevný a nie prenosný internet. Služba funguje na frekvencií LTE 3500 MHz, čo je iná frekvencia ako pri používaní mobilného internetu v 4G, 3G alebo 2G sieti. Aj z toho dôvodu je inštalácia na konkrétnej... Čítaj viac
Ahoj. O2 Internet na doma je pevný a nie prenosný internet. Služba funguje na frekvencií LTE 3500 MHz, čo je iná frekvencia ako pri používaní mobilného internetu v 4G, 3G alebo 2G sieti. Aj z toho dôvodu je inštalácia na konkrétnej adrese, kde máme toto pokrytie dostupné. Ak máš záujem o prenosný internet, môžeš si vybrať mobilný z našej ponuky: https://www.o2.sk/internet.

66 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 10. februára 2018 o 21:55

Odpovede (9)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Ak si prihlásený na O2 dátach, pri prihlásení do Moje O2 v desktopovej verzií uvidíš vyplnené číslo O2 Internetu na doma automaticky, kedy SMS kód na overenie nepotrebuješ, overenie je online, prostredníctvom siete. Po prvom prihlásení... Čítaj viac
Ak si prihlásený na O2 dátach, pri prihlásení do Moje O2 v desktopovej verzií uvidíš vyplnené číslo O2 Internetu na doma automaticky, kedy SMS kód na overenie nepotrebuješ, overenie je online, prostredníctvom siete. Po prvom prihlásení si v sekcií registrácia https://www.o2.sk/registracia môžeš vytvoriť vlastné prihlasovacie meno a heslo, ktoré ti bude fungovať aj v aplikácií a iných zariadeniach. Ak budeš potrebovať pomôcť s prihlásením, kontaktuj nás cez online chat na našej stránke.

44 videní

Internet na doma, O2 TVTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet na doma, O2 TV

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 31. januára 2018 o 21:10

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Dana Ondriašová, O2 Guru
Overená odpoveď
Dana Ondriašová, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Prípad poškodenia antény bleskom budeme riešiť výmenou zariadenia. V rámci reklamácie na predajni. Dada
Ahoj. Prípad poškodenia antény bleskom budeme riešiť výmenou zariadenia. V rámci reklamácie na predajni. Dada
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?