O2 Odpovede


Môj profil alebo odhlásiť
25 výsledkov v kategórii Dobíjanie kreditu len zodpovedané

O2 Odpovede

Otázky a odpovede na jednom
mieste. Hľadajte odpovede, pýtajte
sa alebo poraďte ostatným.

25 výsledkov v kategórii Dobíjanie kreditu len zodpovedané
Lucka Blašková, O2 > Guru
Overená odpoveď
Lucka Blašková, O2 > Guru odpovedal
Odporúčame ti zmeniť si program O2 Fér s dobíjaním kreditu na program O2 Fér s platbou na faktúru. Vyhneš sa tak hromadeniu kreditu a budeš platiť len za to, čo reálne využiješ. V prvej faktúre ti kredit, ktorý si reálne navýšil,... Čítaj viac
Odporúčame ti zmeniť si program O2 Fér s dobíjaním kreditu na program O2 Fér s platbou na faktúru. Vyhneš sa tak hromadeniu kreditu a budeš platiť len za to, čo reálne využiješ. V prvej faktúre ti kredit, ktorý si reálne navýšil, vrátime vo forme preplatku.
Katka Dzúriková, O2 Guru
Overená odpoveď
Katka Dzúriková, O2 Guru odpovedal
O deaktiváciu služby môžeš požiadať prostredníctvom zákazníckej linky 949 /0949 949 949/, cez online chat na stránke alebo cez formulár Napíšte nám.
O deaktiváciu služby môžeš požiadať prostredníctvom zákazníckej linky 949 /0949 949 949/, cez online chat na stránke alebo cez formulár Napíšte nám.
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Pre dobitie slovenskej O2 SIM karty nie je možné použiť dobíjací kupón určený pre české O2.
Pre dobitie slovenskej O2 SIM karty nie je možné použiť dobíjací kupón určený pre české O2.
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Áno, môžeš. Kredit si cez internet môžeš dobiť s platobnými kartami MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku. V prípade neúspešnej platby pri dobíjaní cez internet... Čítaj viac
Áno, môžeš. Kredit si cez internet môžeš dobiť s platobnými kartami MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku. V prípade neúspešnej platby pri dobíjaní cez internet kontaktuj priamo banku.
Ivan Štubniak, O2 Guru
Overená odpoveď
Ivan Štubniak, O2 Guru odpovedal
V snahe vyjsť našim zákazníkom v ústrety sme zjednotili možnosti dobíjania kreditu v obchodných sieťach (Tesco, Jednota, CBA, Terno, Samoška, Milk-Agro, čerpacie stanice, ...), v ktorých bude možnosť zakúpenia kreditu v hodnotách 6, 8,... Čítaj viac
V snahe vyjsť našim zákazníkom v ústrety sme zjednotili možnosti dobíjania kreditu v obchodných sieťach (Tesco, Jednota, CBA, Terno, Samoška, Milk-Agro, čerpacie stanice, ...), v ktorých bude možnosť zakúpenia kreditu v hodnotách 6, 8, 10, 15 a 20 EUR. Z tohto dôvodu prestávame poskytovať 3 EUR kredit v Tesco a COOP Jednota.
Marek Tonka, O2 Guru
Overená odpoveď
Marek Tonka, O2 Guru odpovedal
V súčasnosti ako operátor neposkytujeme možnosť dobíjať kredit s kartami vydaných v zahraničí. Je však možnosť dobíjať kredit formou SMS správy napríklad na kartách vydaných v ČR. Všetky informácie nájdeš tu:... Čítaj viac
V súčasnosti ako operátor neposkytujeme možnosť dobíjať kredit s kartami vydaných v zahraničí. Je však možnosť dobíjať kredit formou SMS správy napríklad na kartách vydaných v ČR. Všetky informácie nájdeš tu: https://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/dobijanie-kreditu/dobijanie-cez-sms.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Prosím skontroluj si výšku kreditu na predplatenej karte, ktorú budeš automaticky dobíjať z faktúry. Aktuálna výška kreditu má mať hodnotu nad 1,5 €. Pokiaľ je kredit nižší, dobi predplatenú kartu dobíjaním cez internet. Pri... Čítaj viac
Prosím skontroluj si výšku kreditu na predplatenej karte, ktorú budeš automaticky dobíjať z faktúry. Aktuálna výška kreditu má mať hodnotu nad 1,5 €. Pokiaľ je kredit nižší, dobi predplatenú kartu dobíjaním cez internet. Pri najbližšom poklese kreditu pod 1,5 € už bude kredit dobitý automaticky.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Pravidelné dobíjanie si môžeš aktivovať / deaktivovať v samoobslužnej zóne Moje O2. Pre aktiváciu pravidelného mesačného dobíjania cez SMS pošli text PRAVIDELNE číslo suma na číslo 99222. Tvar deaktivačnej SMS je PRAVIDELNE číslo D... Čítaj viac
Pravidelné dobíjanie si môžeš aktivovať / deaktivovať v samoobslužnej zóne Moje O2. Pre aktiváciu pravidelného mesačného dobíjania cez SMS pošli text PRAVIDELNE číslo suma na číslo 99222. Tvar deaktivačnej SMS je PRAVIDELNE číslo D na číslo 99222. Pre aktiváciu stáleho kreditu cez SMS pošli text STALY číslo suma na číslo 99222. Tvar deaktivačnej SMS STALY číslo D na číslo 99222.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?