Môj profil alebo odhlásiť
36 výsledkov v kategórii Dobíjanie kreditu len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

36 výsledkov v kategórii Dobíjanie kreditu len zodpovedané
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Daňový doklad o dobití cez internet, SMS a bankomaty ti poskytneme na ktorejkoľvek značkovej predajni O2. Plnohodnotný elektronický daňový doklad pre dobitia za posledných 6 mesiacov je k dispozícii aj na našej stránke v zóne Moje... Čítaj viac
Daňový doklad o dobití cez internet, SMS a bankomaty ti poskytneme na ktorejkoľvek značkovej predajni O2. Plnohodnotný elektronický daňový doklad pre dobitia za posledných 6 mesiacov je k dispozícii aj na našej stránke v zóne Moje O2/História dobíjania.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Nie. Rozdiel je len v tom, že na kupóne vytlačenom pokladňou sa kód, ktorý musíš zadať pre navýšenie kreditu, zobrazuje ihneď, teda nie je potrebné ho stierať. Môže sa stať, že si preberieš len doklad o kúpe, ktorý nenahrádza kupón,... Čítaj viac
Nie. Rozdiel je len v tom, že na kupóne vytlačenom pokladňou sa kód, ktorý musíš zadať pre navýšenie kreditu, zobrazuje ihneď, teda nie je potrebné ho stierať. Môže sa stať, že si preberieš len doklad o kúpe, ktorý nenahrádza kupón, preto odporúčame prevziať si oba vytlačené doklady – vytlačený kupón aj doklad o jeho kúpe. Viac informácií o dobíjaní kupónmi nájdeš na našej stránke: http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/dobijanie-kreditu/dobijanie-prostrednictvom-kuponov
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
V prípade, že kredit nie je možné navýšiť zadaním sieťového kódu v tvare *133*zotrený-14-miestny-kód-dobíjacieho-kupónu# ( Príklad: *133*98765432104567# ) Kontaktuj, prosím, zákaznícku linku 949.
V prípade, že kredit nie je možné navýšiť zadaním sieťového kódu v tvare *133*zotrený-14-miestny-kód-dobíjacieho-kupónu# ( Príklad: *133*98765432104567# ) Kontaktuj, prosím, zákaznícku linku 949.

192 videní

Dobíjanie kreditu Táto otázka sa nachádza v kategórií Dobíjanie kreditu

igimPridal igim 8. februára 2015 o 19:33

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ivan Štubniak, O2 Guru
Overená odpoveď
Ivan Štubniak, O2 Guru odpovedal
V snahe vyjsť našim zákazníkom v ústrety sme zjednotili možnosti dobíjania kreditu v obchodných sieťach (Tesco, Jednota, CBA, Terno, Samoška, Milk-Agro, čerpacie stanice, ...), v ktorých bude možnosť zakúpenia kreditu v hodnotách 6, 8,... Čítaj viac
V snahe vyjsť našim zákazníkom v ústrety sme zjednotili možnosti dobíjania kreditu v obchodných sieťach (Tesco, Jednota, CBA, Terno, Samoška, Milk-Agro, čerpacie stanice, ...), v ktorých bude možnosť zakúpenia kreditu v hodnotách 6, 8, 10, 15 a 20 EUR. Z tohto dôvodu prestávame poskytovať 3 EUR kredit v Tesco a COOP Jednota.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
V prvom rade kontaktuj, prosím, obsluhu predajne. Ak ti bol vydaný doklad o úspešnom dobití, osloviť môžeš aj Zákaznícku linku 949. Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebné zadať všetky informácie z potvrdenky.
V prvom rade kontaktuj, prosím, obsluhu predajne. Ak ti bol vydaný doklad o úspešnom dobití, osloviť môžeš aj Zákaznícku linku 949. Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebné zadať všetky informácie z potvrdenky.
Katka Dzúriková, O2 Guru
Overená odpoveď
Katka Dzúriková, O2 Guru odpovedal
O deaktiváciu služby môžeš požiadať prostredníctvom zákazníckej linky 949 /0949 949 949/, cez online chat na stránke alebo cez formulár Napíšte nám.
O deaktiváciu služby môžeš požiadať prostredníctvom zákazníckej linky 949 /0949 949 949/, cez online chat na stránke alebo cez formulár Napíšte nám.

6 videní

Dobíjanie kreditu Táto otázka sa nachádza v kategórií Dobíjanie kreditu

stanookyPridal stanooky 31. marca 2016 o 0:07

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ivan Štubniak, O2 Guru
Overená odpoveď
Ivan Štubniak, O2 Guru odpovedal
Ahoj, ak myslíš presun kreditu z jednej predplatenej karty na inú, tak takúto službu neposkytujeme. Dobiť kredit z fakturovaného programu na predplatenú kartu však môžeš. Všetky dostupné spôsoby dobíjania nájdeš na stránke... Čítaj viac
Ahoj, ak myslíš presun kreditu z jednej predplatenej karty na inú, tak takúto službu neposkytujeme. Dobiť kredit z fakturovaného programu na predplatenú kartu však môžeš. Všetky dostupné spôsoby dobíjania nájdeš na stránke https://www.o2.sk/moje-o2/kredit/dobijanie-online.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
V prípade, že kreditu dôjde platnosť, aktuálny kredit klesne na 0 EUR. Keďže týmto kredit klesol pod 1,50 EUR dôjde následne k automatickému dobitiu kreditu. Vzhľadom na to, že najskôr kredit prepadne a až potom sa dobije, bonusový... Čítaj viac
V prípade, že kreditu dôjde platnosť, aktuálny kredit klesne na 0 EUR. Keďže týmto kredit klesol pod 1,50 EUR dôjde následne k automatickému dobitiu kreditu. Vzhľadom na to, že najskôr kredit prepadne a až potom sa dobije, bonusový kredit sa neobnoví.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené