22 výsledkov pre výraz: "o2 data" v kategórii Internet

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

22 výsledkov pre výraz: "o2 data"
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Záleží to od konkrétneho typu programu, ktorý využívaš. Podrobné informácie nájdeš na stránke https://www.o2.sk/volania/roaming. Stačí, keď vyberieš program, ktorý využívaš a krajinu, kde sa budeš nachádzať.

Viac o O2 Dátach

Záleží to od konkrétneho typu programu, ktorý využívaš. Podrobné informácie nájdeš na stránke https://www.o2.sk/volania/roaming. Stačí, keď vyberieš program, ktorý využívaš a krajinu, kde sa budeš nachádzať.

Viac o O2 Dátach

475 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 26. augusta 2016 o 10:23

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Áno, ponuku Extra dát sme predĺžili do 5. septembra 2016. :) Viac sa dozvieš aj na stránke https://www.spolocnost.o2.sk/tlacove-centrum/tlacova-sprava/o2-predlzuje-termin-ziskania-dat-navyse.
Ahoj. Áno, ponuku Extra dát sme predĺžili do 5. septembra 2016. :) Viac sa dozvieš aj na stránke https://www.spolocnost.o2.sk/tlacove-centrum/tlacova-sprava/o2-predlzuje-termin-ziskania-dat-navyse.

182 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

mimi024Pridal mimi024 1. septembra 2018 o 14:49

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ružena  Košťálová, O2 Guru
Overená odpoveď
Ružena Košťálová, O2 Guru odpovedal
Radi sa na to pozrieme, no budeme potrebovať tvoje údaje. Napíš nám cez online chat na našej stránke www.o2.sk alebo email na info@o2.sk.
Radi sa na to pozrieme, no budeme potrebovať tvoje údaje. Napíš nám cez online chat na našej stránke www.o2.sk alebo email na info@o2.sk.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Tvoju aktuálnu spotrebu si môžeš skontrolovať jednoducho prostredníctvom mobilnej aplikácie Moje O2 , portálu Moje O2 alebo zaslaním bezplatnej SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222.

Viac o O2 Dátach

Tvoju aktuálnu spotrebu si môžeš skontrolovať jednoducho prostredníctvom mobilnej aplikácie Moje O2 , portálu Moje O2 alebo zaslaním bezplatnej SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222.

Viac o O2 Dátach

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Prečerpal si svoj dátový objem a ďalší dátový prenos sa zastavil. Dáta si môžeš opäť jednoducho aktivovať prostredníctvom stránky, na ktorej sa zobrazí aktuálna dátová ponuka podľa tvojho programu. Táto stránka sa otvorí po tom, čo... Čítaj viac
Prečerpal si svoj dátový objem a ďalší dátový prenos sa zastavil. Dáta si môžeš opäť jednoducho aktivovať prostredníctvom stránky, na ktorej sa zobrazí aktuálna dátová ponuka podľa tvojho programu. Táto stránka sa otvorí po tom, čo použiješ internetový prehliadač, alebo prostredníctvom odkazu v tejto SMS.

Odporúčame ti aktiváciu služby Datahit, ktorá ti dáta automaticky navýši a pokiaľ ich neminieš, prenesú sa do ďalšieho obdobia.

123 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 25. novembra 2018 o 23:11

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Ak už máš túto službu aktívnu a budeš len meniť program, áno, služba zostane k dispozícii. Radi ti to v prípade potreby overíme na konkrétnom čísle. Stačí nám napísať cez chat na stránke o2.sk.
Ahoj. Ak už máš túto službu aktívnu a budeš len meniť program, áno, služba zostane k dispozícii. Radi ti to v prípade potreby overíme na konkrétnom čísle. Stačí nám napísať cez chat na stránke o2.sk.

1142 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

booboPridal boobo 31. marca 2016 o 8:37

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Deaktivácia balíčka je možná zaslaním SMS v tvare DATANEOBMEDZENE D na číslo 99222. Nakoľko tento balíček už nie je v ponuke, jeho opätovná aktivácia nebude možná.
Ahoj. Deaktivácia balíčka je možná zaslaním SMS v tvare DATANEOBMEDZENE D na číslo 99222. Nakoľko tento balíček už nie je v ponuke, jeho opätovná aktivácia nebude možná.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?