Môj profil alebo odhlásiť
87 výsledkov pre výraz: "o2 data" v kategórii Internet

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

87 výsledkov pre výraz: "o2 data" v kategórii Internet

1212 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 8. februára 2017 o 16:19

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal Pakos, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal Pakos, O2 Guru odpovedal
Pokiaľ ide o štandardné dátové balíčky, prípadne službu O2 Dáta, automatické navýšenie dát si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare DATAHIT D na číslo 99222. Ak ide o službu Internet na deň v zahraničí, automatickú obnovu si... Čítaj viac
Pokiaľ ide o štandardné dátové balíčky, prípadne službu O2 Dáta, automatické navýšenie dát si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare DATAHIT D na číslo 99222. Ak ide o službu Internet na deň v zahraničí, automatickú obnovu si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare ROAMNETOBNOVA D na číslo 99222. No a pokiaľ ide o službu Internet na deň, automatickú obnovu si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare OBNOVA D na číslo 99222.

3296 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 21. novembra 2016 o 13:39

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal Pakos, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal Pakos, O2 Guru odpovedal
Po vyčerpaní dát už nie je možné pokračovať v surfovaní s obmedzenou prenosovou rýchlosťou. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka... Čítaj viac
Po vyčerpaní dát už nie je možné pokračovať v surfovaní s obmedzenou prenosovou rýchlosťou. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka ktorej ti dáta po vyčerpaní navýšime automaticky a nespotrebované dáta ti presunieme do ďalšieho mesiaca.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Tvoju aktuálnu spotrebu si môžeš skontrolovať jednoducho prostredníctvom mobilnej aplikácie Moje O2 , portálu Moje O2 alebo zaslaním bezplatnej SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222.

Viac o O2 Dátach

Tvoju aktuálnu spotrebu si môžeš skontrolovať jednoducho prostredníctvom mobilnej aplikácie Moje O2 , portálu Moje O2 alebo zaslaním bezplatnej SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222.

Viac o O2 Dátach

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
V prvom rade ti odporúčame skontrolovať nastavenia mobilného telefónu a dostupnosť siete podľa informácie na displeji telefónu. Správne hodnoty nastavení ako aj jednoduchú možnosť získať nastavenia prostredníctvom SMS správy môžeš... Čítaj viac
V prvom rade ti odporúčame skontrolovať nastavenia mobilného telefónu a dostupnosť siete podľa informácie na displeji telefónu. Správne hodnoty nastavení ako aj jednoduchú možnosť získať nastavenia prostredníctvom SMS správy môžeš nájsť na našej internetovej stránke Nastavenia telefónu

S nastavením ti radi pomôžeme aj cez Zákaznícku linku 949, O2 Guru chat alebo v najbližšej O2 Predajni.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Nevyčerpané dáta spotrebuješ ako prvé v nasledujúcom mesiaci. Ak ti aj v nasledujúcom mesiaci dáta zvýšia, tak si ich opäť prenesieš. Maximálne si môžeš preniesť objem svojho internetového balíčka. Ak náhodou vyčerpáš celý dátový... Čítaj viac
Nevyčerpané dáta spotrebuješ ako prvé v nasledujúcom mesiaci. Ak ti aj v nasledujúcom mesiaci dáta zvýšia, tak si ich opäť prenesieš. Maximálne si môžeš preniesť objem svojho internetového balíčka. Ak náhodou vyčerpáš celý dátový objem, tak ti ti automaticky dáta navýšime. Toto navýšenie je spoplatnené sumou 3 EUR. Aj takto navýšené a nespotrebované dáta si však prenesieš do nasledujúceho obdobia. Šetríš tak nielen dáta, ale aj svoju peňaženku a čas. :)

91 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

0Pridal 0 14. mája 2017 o 13:26

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Ak nemáš aktívnu službu Datahit, po vyčerpaní dát dochádza k pozastaveniu dátovej služby, o čom sme ťa informovali aj v SMS správe. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si... Čítaj viac
Ak nemáš aktívnu službu Datahit, po vyčerpaní dát dochádza k pozastaveniu dátovej služby, o čom sme ťa informovali aj v SMS správe. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka ktorej ti dáta po vyčerpaní navýšime automaticky a nespotrebované dáta ti presunieme do ďalšieho mesiaca. Po vyčerpaní dát už nie je možné pokračovať v surfovaní s obmedzenou prenosovou rýchlosťou.
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Deaktivácia balíčka je možná zaslaním SMS v tvare DATANEOBMEDZENE D na číslo 99222. Nakoľko tento balíček už nie je v ponuke, jeho opätovná aktivácia nebude možná.
Ahoj. Deaktivácia balíčka je možná zaslaním SMS v tvare DATANEOBMEDZENE D na číslo 99222. Nakoľko tento balíček už nie je v ponuke, jeho opätovná aktivácia nebude možná.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Po vyčerpaní objemu dátového balíčka dôjde k pozastaveniu dátovej služby. Objem dát si môžeš následne jednorázovo za poplatok 3 EUR navýšiť, môžeš si aktivovať dátový balík s vyšším objemom dát alebo si môžeš aktivovať službu Datahit,... Čítaj viac
Po vyčerpaní objemu dátového balíčka dôjde k pozastaveniu dátovej služby. Objem dát si môžeš následne jednorázovo za poplatok 3 EUR navýšiť, môžeš si aktivovať dátový balík s vyšším objemom dát alebo si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka ktorej ti dáta po vyčerpaní navýšime automaticky a nespotrebované dáta ti presunieme do ďalšieho mesiaca.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?