300 výsledkov pre výraz: "o2 fér"

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

300 výsledkov pre výraz: "o2 fér"
Michal Pakos, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal Pakos, O2 Guru odpovedal
Ak tvoj mobilný telefón neprevezme MMS správu korektne, o 24 hodín bude obsah MMS správy uložený do MMS albumu. O uložení obsahu správy do albumu ťa budeme informovať v SMS správe, kde budeš mať prihlasovacie údaje.
Ak tvoj mobilný telefón neprevezme MMS správu korektne, o 24 hodín bude obsah MMS správy uložený do MMS albumu. O uložení obsahu správy do albumu ťa budeme informovať v SMS správe, kde budeš mať prihlasovacie údaje.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Momentálne máme v ponuke SIM kartu na dobíjanie kreditu s programom O2 Voľnosť https://www.o2.sk/volania/o2-volnost. Poplatok za kartu je 2 € a je na nej kredit 2 €.
Momentálne máme v ponuke SIM kartu na dobíjanie kreditu s programom O2 Voľnosť https://www.o2.sk/volania/o2-volnost. Poplatok za kartu je 2 € a je na nej kredit 2 €.

11556 videní

O2 Fér s dobíjaním kredituTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér s dobíjaním kreditu

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 21. decembra 2015 o 18:43

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Balíček Internet S si môžeš deaktivovať viacerými spôsobmi. Napríklad online cez portál Moje O2, v časti Služby a balíčky alebo zaslaním bezplatnej SMS v tvare INETS D na číslo 99222. Deaktiváciu ti potvrdíme v spätnej SMS.

... Čítaj viac

Ahoj. Balíček Internet S si môžeš deaktivovať viacerými spôsobmi. Napríklad online cez portál Moje O2, v časti Služby a balíčky alebo zaslaním bezplatnej SMS v tvare INETS D na číslo 99222. Deaktiváciu ti potvrdíme v spätnej SMS.

Deaktivovať balíček v Moje O2

2741 videní

O2 Fér s dobíjaním kredituTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér s dobíjaním kreditu

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 31. marca 2017 o 11:30

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Skús, prosím, kartu aktivovať cez zákaznícku zónu Moje O2, prípadne z akéhokoľvek iného čísla zavolaj na linku 949 (0949 949 949) a s aktiváciou novej karty na dobíjanie kreditu ti pomôžeme. Ak máš novú kartu s programom na faktúru, tú... Čítaj viac
Skús, prosím, kartu aktivovať cez zákaznícku zónu Moje O2, prípadne z akéhokoľvek iného čísla zavolaj na linku 949 (0949 949 949) a s aktiváciou novej karty na dobíjanie kreditu ti pomôžeme. Ak máš novú kartu s programom na faktúru, tú ti aktivujeme automaticky do 3 pracovných dní od doručenia karty kuriérom. Pri kúpe karty v O2 Predajni je aktivácia na počkanie.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Inicializačná zábezpeka je vratná záloha, ktorú hradí každý zákazník, ktorý chce využívať naše služby s platbou na faktúru. Túto zálohu ti postupne uvoľníme vo faktúrach po riadnom uhradení 5 faktúr za celé zúčtovacie obdobie, ak si ju... Čítaj viac
Inicializačná zábezpeka je vratná záloha, ktorú hradí každý zákazník, ktorý chce využívať naše služby s platbou na faktúru. Túto zálohu ti postupne uvoľníme vo faktúrach po riadnom uhradení 5 faktúr za celé zúčtovacie obdobie, ak si ju uhradil pred 1. 2. 2017. Ak si ju uhradil po tomto dátume, uvoľníme ti ju vo faktúrach už po riadnom uhradení prvých 3 faktúr.

1324 videní

O2 Fér s dobíjaním kredituTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér s dobíjaním kreditu

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 6. septembra 2016 o 14:12

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal, O2 Guru odpovedal
Ak je kredit na tvojom čísle už v kladnej hodnote nad 1 EUR, odporúčam vypnúť a zapnúť telefón. Počkať 10-15 minút, manuálne skúsiť vyhľadať sieť a pripojiť sa. Ak to nepomôže na prvýkrát, zopakovať. Ak bude stále problém pretrvávať,... Čítaj viac
Ak je kredit na tvojom čísle už v kladnej hodnote nad 1 EUR, odporúčam vypnúť a zapnúť telefón. Počkať 10-15 minút, manuálne skúsiť vyhľadať sieť a pripojiť sa. Ak to nepomôže na prvýkrát, zopakovať. Ak bude stále problém pretrvávať, prosím, kontaktuj nás cez chat alebo zákaznícku linku 949 (0949 949 949).
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Žiadna. U nás nie si viazaný.
Žiadna. U nás nie si viazaný.
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. Lebo sme sa tak rozhodli :) Uvidíme, či v budúcnosti prinesieme podobný program aj s platbou na faktúru.
Ahoj. Lebo sme sa tak rozhodli :) Uvidíme, či v budúcnosti prinesieme podobný program aj s platbou na faktúru.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?