742 výsledkov pre výraz: "o2 fér"

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

742 výsledkov pre výraz: "o2 fér"
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Momentálne máme v ponuke SIM kartu na dobíjanie kreditu s programom O2 Voľnosť https://www.o2.sk/volania/o2-volnost. Poplatok za kartu je 2 € a je na nej kredit 2 €.
Momentálne máme v ponuke SIM kartu na dobíjanie kreditu s programom O2 Voľnosť https://www.o2.sk/volania/o2-volnost. Poplatok za kartu je 2 € a je na nej kredit 2 €.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Novú SIM kartu O2 Fér s dobíjaním kreditu už nie je možné zakúpiť. Teraz máme v ponuke https://www.o2.sk/volania/o2-volnost
Novú SIM kartu O2 Fér s dobíjaním kreditu už nie je možné zakúpiť. Teraz máme v ponuke https://www.o2.sk/volania/o2-volnost
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Prechod z O2 Paušál na O2 Fér s platbou na faktúru sa uskutoční ihneď po požiadaní.
Prechod z O2 Paušál na O2 Fér s platbou na faktúru sa uskutoční ihneď po požiadaní.

1169 videní

O2 Fér s dobíjaním kredituTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér s dobíjaním kreditu

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 17. júna 2017 o 10:37

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Veronika Výbochová, O2 Guru
Overená odpoveď
Veronika Výbochová, O2 Guru odpovedal
Samozrejme. Volací program si môžeš kedykoľvek bezplatne zmeniť na O2 Fér s dobíjaním kreditu, a to odoslaním bezplatnej SMS v tvare ZMENA FER na číslo 99222.
Samozrejme. Volací program si môžeš kedykoľvek bezplatne zmeniť na O2 Fér s dobíjaním kreditu, a to odoslaním bezplatnej SMS v tvare ZMENA FER na číslo 99222.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Áno, a dokonca veľmi jednoducho - SMS správou v tvare ZMENA VOLNOST na 99222.
Áno, a dokonca veľmi jednoducho - SMS správou v tvare ZMENA VOLNOST na 99222.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Na to, aby sa SIM karta zaktivovala, je potrebné uskutočniť prvý aktivačný hovor zavolaním na Zákaznícku linku 0949 949 949.
Na to, aby sa SIM karta zaktivovala, je potrebné uskutočniť prvý aktivačný hovor zavolaním na Zákaznícku linku 0949 949 949.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
SIM kartu si aktivuješ zadaním Bezpečnostného kódu a rodného čísla telefonicky na číslo 949 alebo reťazcom znakov. V prípade právnických osôb sa zadáva namiesto rodného čísla IČO. - Postup aktivácie telefonicky na číslo 949: zavolaj... Čítaj viac
SIM kartu si aktivuješ zadaním Bezpečnostného kódu a rodného čísla telefonicky na číslo 949 alebo reťazcom znakov. V prípade právnických osôb sa zadáva namiesto rodného čísla IČO. - Postup aktivácie telefonicky na číslo 949: zavolaj na číslo 949 a postupne zadávaj Bezpečnostný kód a rodné číslo alebo IČO. O úspešnej aktivácii ťa budeme informovať ihneď po zadaní požadovaných údajov. V prípade, že aktivácia nebola úspešná, prepojíme ťa na operátora Zákazníckej linky 949. - Postup aktivácie prostredníctvom reťazca znakov zadaj: *110*bezpečnostný kód*rodné číslo alebo ičo# a klikni na volať. Napríklad: Bezpečnostný kód je 1234 a rodné číslo máš 2112310001, vyťukáš *110*1234*2112310001#“ a klikneš na volať. V prípade, že nepoznáš svoj Bezpečnostný kód, môžeš oň požiadať na Zákazníckej linke 949. Následne ti ho doručíme Slovenskou poštou. Pokiaľ máš akýkoľvek problém s aktiváciou SIM karty, radi ti pomôžeme na Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni.

696 videní

O2 Fér na faktúruTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér na faktúru

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 11. mája 2017 o 20:02

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Radi sa na to pozrieme. Je potrebné nás kontaktovať individuálne, a to prostredníctvom online chatu alebo cez kontaktný formulár.
Radi sa na to pozrieme. Je potrebné nás kontaktovať individuálne, a to prostredníctvom online chatu alebo cez kontaktný formulár.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?