Prečo mi prišla SMS s textom: "Vazeny zakaznik, vycerpali ste cely objem svojho internetoveho balicka a preto sme Vam prenos dat pozastavili. Aktivujte si data jednoducho na viacdatO2.sk a vyuzivajte internet aj nadalej. Viac info na www.o2.sk/minute-data . Vase O2."
Pomohla vám odpoveď?

Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru, 22.01.2015

Prečerpal si svoj dátový objem a ďalší dátový prenos sa zastavil. Dáta si môžeš opäť jednoducho aktivovať prostredníctvom stránky, na ktorej sa zobrazí aktuálna dátová ponuka podľa tvojho programu. Táto stránka sa otvorí po tom, čo použiješ internetový prehliadač, alebo prostredníctvom odkazu v tejto SMS.

Odporúčame ti aktiváciu služby Datahit, ktorá ti dáta automaticky navýši a pokiaľ ich neminieš, prenesú sa do ďalšieho obdobia.