Môj profil alebo odhlásiť
1625 výsledkov pre výraz: "O2 internet "

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

1625 výsledkov pre výraz: "O2 internet "

5156 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 8. februára 2017 o 16:19

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal Pakos, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal Pakos, O2 Guru odpovedal
Pokiaľ ide o štandardné dátové balíčky, prípadne službu O2 Dáta, automatické navýšenie dát si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare DATAHIT D na číslo 99222. Ak ide o službu Internet na deň v zahraničí, automatickú obnovu si... Čítaj viac
Pokiaľ ide o štandardné dátové balíčky, prípadne službu O2 Dáta, automatické navýšenie dát si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare DATAHIT D na číslo 99222. Ak ide o službu Internet na deň v zahraničí, automatickú obnovu si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare ROAMNETOBNOVA D na číslo 99222. No a pokiaľ ide o službu Internet na deň, automatickú obnovu si môžeš deaktivovať odoslaním SMS správy v tvare OBNOVA D na číslo 99222.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Príjem a zasielanie MMS si môžeš nastaviť jednoducho prostredníctvom nastavovacej SMS, ktorú ti na požiadanie zašleme. O jej zaslanie môžeš požiadať: - na našej internetovej stránke v časti Telefóny/Nastavenia telefónov: ... Čítaj viac
Príjem a zasielanie MMS si môžeš nastaviť jednoducho prostredníctvom nastavovacej SMS, ktorú ti na požiadanie zašleme. O jej zaslanie môžeš požiadať: - na našej internetovej stránke v časti Telefóny/Nastavenia telefónov: http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu, - zaslaním bezplatnej SMS v tvare SET MMS na číslo 99202. Obratom obdržíš SMS správu, ktorú je nutné uložiť. Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345. MMS si môžeš nastaviť aj manuálne, potrebné informácie nájdeš na našej internetovej stránke www.o2.sk v časti Telefóny/Nastavenia telefónov/Manuálne nastavenia služieb: http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu/manualne-nastavenie. Ak máš s nastavením telefónu akýkoľvek problém alebo chcešlepšie využívať svoj mobilný telefón v 3G sieti O2 Slovensko, so všetkým ti radi pomôžu O2 Guru tvoji ochotní sprievodcovia vo svete mobilnej a dátovej komunikácie. O2 Guru sa ti budú venovať osobne v O2 predajniach aj po telefóne. Vysvetlia ti, ako narábať s novým telefónom, ako sa pripájať s mobilom či notebookom k mobilnému internetu a pod.

8444 videní

O2 Fér s dobíjaním kredituTáto otázka sa nachádza v kategórií O2 Fér s dobíjaním kreditu

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 21. decembra 2015 o 18:43

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Viktória Gosiorovská, O2 Guru
Overená odpoveď
Viktória Gosiorovská, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Balíček Internet S si môžeš deaktivovať viacerými spôsobmi. Napríklad online cez portál Moje O2, v časti Služby a balíčky alebo zaslaním bezplatnej SMS v tvare INETS D na číslo 99222. Deaktiváciu ti potvrdíme v spätnej SMS.

... Čítaj viac

Ahoj. Balíček Internet S si môžeš deaktivovať viacerými spôsobmi. Napríklad online cez portál Moje O2, v časti Služby a balíčky alebo zaslaním bezplatnej SMS v tvare INETS D na číslo 99222. Deaktiváciu ti potvrdíme v spätnej SMS.

Deaktivovať balíček v Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Internet v mobile si môžeš nastaviť jednoducho prostredníctvom nastavovacej SMS, ktorú ti na požiadanie zašleme. O jej zaslanie môžešpožiadať:

- na našej internetovej stránke v časti Nastavenia telefónov: ... Čítaj viac
Internet v mobile si môžeš nastaviť jednoducho prostredníctvom nastavovacej SMS, ktorú ti na požiadanie zašleme. O jej zaslanie môžešpožiadať:

- na našej internetovej stránke v časti Nastavenia telefónov: http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu,
- zaslaním bezplatnej SMS v tvare SET INTERNET na číslo 99202. Obratom obdržíš SMS správu, ktorú je nutné uložiť. Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
- Internet si môžeš nastaviť aj manuálne, potrebné informácie nájdeš na našej internetovej stránke www.o2.sk v časti Telefóny/Nastavenia telefónov/Manuálne nastavenia služieb: http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/nastavenia-telefonu/manualne-nastavenie.

Ak máš s nastavením telefónu akýkoľvek problém alebo chceš lepšie využívať svoj mobilný telefón v 3G sieti O2 Slovensko, so všetkým tiradi pomôžu O2 Guru tvoji ochotní sprievodcovia vo svete mobilnej a dátovej komunikácie. O2 Guru sa ti budú venovať osobne v O2 predajniach aj po telefóne. Vysvetlia ti, ako narábať s novým telefónom, ako sa pripájať s mobilom či notebookom k mobilnému internetu a pod.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Datahit môžeš deaktivovať bezplatnou SMS v tvare DATAHIT D na číslo 99222 alebo v zákazníckej zóne Moje O2. Deaktivácia je na počkanie.

Deaktivovať Datahit v Moje O2

Datahit môžeš deaktivovať bezplatnou SMS v tvare DATAHIT D na číslo 99222 alebo v zákazníckej zóne Moje O2. Deaktivácia je na počkanie.

Deaktivovať Datahit v Moje O2

4643 videní

InternetTáto otázka sa nachádza v kategórií Internet

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 21. novembra 2016 o 13:39

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal Pakos, O2 Guru
Overená odpoveď
Michal Pakos, O2 Guru odpovedal
Po vyčerpaní dát už nie je možné pokračovať v surfovaní s obmedzenou prenosovou rýchlosťou. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka... Čítaj viac
Po vyčerpaní dát už nie je možné pokračovať v surfovaní s obmedzenou prenosovou rýchlosťou. Objem dát si môžeš navýšiť za poplatok 3 EUR odoslaním SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222, prípadne si môžeš aktivovať službu Datahit, vďaka ktorej ti dáta po vyčerpaní navýšime automaticky a nespotrebované dáta ti presunieme do ďalšieho mesiaca.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Aby sa tvojezariadenie dokázalo pripojiť do mobilnej dátovej siete, musí mať správne nastavený APN (Access Point Network). Pre bezproblémové pripojenie do 4G LTE siete je potrebné, aby si v nastaveniach APN mal uvedený názov o2internet.
Aby sa tvojezariadenie dokázalo pripojiť do mobilnej dátovej siete, musí mať správne nastavený APN (Access Point Network). Pre bezproblémové pripojenie do 4G LTE siete je potrebné, aby si v nastaveniach APN mal uvedený názov o2internet.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?