74 výsledkov pre výraz: "faktura" v kategórii Faktúry len zodpovedané

O2 Odpovede

Spoznajte Vaše O2 ešte viac. Nájdite všetko,
čo vás zaujíma, pýtajte sa zvedavé otázky
alebo poraďte ostatným.

74 výsledkov pre výraz: "faktura"

673 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 13. decembra 2016 o 13:11

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Michal O2
Overená odpoveď
Michal O2 odpovedal
Ahoj. V tomto prípade, prosím, požiadaj o vrátenie zostávajúceho preplatku e-mailom na uhrada@o2.sk. Pripoj aj svoje údaje, telefónne číslo o ktoré sa jedná a číslo účtu, na ktorý ti môžeme preplatok poslať.
Ahoj. V tomto prípade, prosím, požiadaj o vrátenie zostávajúceho preplatku e-mailom na uhrada@o2.sk. Pripoj aj svoje údaje, telefónne číslo o ktoré sa jedná a číslo účtu, na ktorý ti môžeme preplatok poslať.

687 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

NeprihlásenýPridal Neprihlásený 6. novembra 2015 o 18:33

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Ivan Štubniak, O2 Guru
Overená odpoveď
Ivan Štubniak, O2 Guru odpovedal
Ahoj, ak si prenesieš číslo inam počas prebiehajúceho zúčtovacieho obdobia, vystavíme ti faktúru na alikvotnú časť poplatkov. :)
Ahoj, ak si prenesieš číslo inam počas prebiehajúceho zúčtovacieho obdobia, vystavíme ti faktúru na alikvotnú časť poplatkov. :)

595 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

libiPridal libi 8. novembra 2017 o 10:46

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Ahoj, áno dá. Platobnou kartou môžeš zaplatiť faktúru v zákaznáckej zóne Moje O2 https://www.o2.sk/moje-o2.
Ahoj, áno dá. Platobnou kartou môžeš zaplatiť faktúru v zákaznáckej zóne Moje O2 https://www.o2.sk/moje-o2.
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Samozrejme, o zmenu e-mailovej adresy alebo notifikačného telefónneho čísla môžeš kedykoľvek požiadať v sekcii Elektronická faktúra, prípadne na Zákazníckej linke 949. Upozorňujeme, že zmena týchto údajov sa nemusí prejaviť v... Čítaj viac
Samozrejme, o zmenu e-mailovej adresy alebo notifikačného telefónneho čísla môžeš kedykoľvek požiadať v sekcii Elektronická faktúra, prípadne na Zákazníckej linke 949. Upozorňujeme, že zmena týchto údajov sa nemusí prejaviť v najbližšej faktúre.

Nastaviť Elektronickú faktúru v Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Pokiaľ celý mesiac nebudeš telefonovať, a tiež nebudeš využívať ďalšie fakturované služby, faktúra bude 0 €. V takom prípade ti ju ani nezašleme. :-)
Pokiaľ celý mesiac nebudeš telefonovať, a tiež nebudeš využívať ďalšie fakturované služby, faktúra bude 0 €. V takom prípade ti ju ani nezašleme. :-)
O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Skontroluj si, či správa nebola tvojim e-mailovým systémom označená ako nevyžiadaná (spam). Tiež pre istotu over, či máš u nás nastavenú správnu e-mailovú adresu. Overíš to jednoducho v Moje O2.

Tu nájdeš aj samotnú faktúru. V... Čítaj viac
Skontroluj si, či správa nebola tvojim e-mailovým systémom označená ako nevyžiadaná (spam). Tiež pre istotu over, či máš u nás nastavenú správnu e-mailovú adresu. Overíš to jednoducho v Moje O2.

Tu nájdeš aj samotnú faktúru. V prípade potreby ti ju tiež radi opätovne prepošleme na požiadanie na našej Zákazníckej linke 949.

Pozrieť faktúry v Moje O2

O2 SK, O2 Guru
Overená odpoveď
O2 SK, O2 Guru odpovedal
Pravdepodobne evidujeme preplatok. Viac informácií ti poskytneme cez chat na našej stránke alebo na Zákazníckej linke 949.
Pravdepodobne evidujeme preplatok. Viac informácií ti poskytneme cez chat na našej stránke alebo na Zákazníckej linke 949.

241 videní

FaktúryTáto otázka sa nachádza v kategórií Faktúry

JaninaPridal Janina 10. júna 2016 o 8:13

Odpovede (1)

Pomohla vám odpoveď?
Eva Dobríková, O2 Guru
Overená odpoveď
Eva Dobríková, O2 Guru odpovedal
Ahoj. Pod platobnými údajmi vo faktúre môžeš poslať dodatočne zvyšnú sumu. Odporúčam ti online platbu faktúr v našej zákazníckej zóne Moje O2: www.o2.sk/moje-o2 v časti Zoznam faktúr. V našej predajni si môžeš do budúcna zriadiť službu... Čítaj viac
Ahoj. Pod platobnými údajmi vo faktúre môžeš poslať dodatočne zvyšnú sumu. Odporúčam ti online platbu faktúr v našej zákazníckej zóne Moje O2: www.o2.sk/moje-o2 v časti Zoznam faktúr. V našej predajni si môžeš do budúcna zriadiť službu Inkaso a faktúry sa ti uhradia z účtu automaticky každý mesiac.
Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?